Archief - Titanic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

'Troman'

Legacy Member
Weet iemand reeds meer omtrent dit misteriueze gedoe?

boiet me plots :p

youtube video
Link

FroFro

Legacy Member
mysteries? das nen boot da tege nen ijsberg is geknald :x ga u toch bezighouden met loch ness man! :p

*edit*
had mss beter eerst het filmke bekeken ;p is er erges de volledige docu beschikbaar? :)

Sprinkle Genie

Legacy Member
bibliotheek, documentaires, google

daar is al zo veel over geschreven, man

Mr. SLASH

Legacy Member
ge moet keer naar de film kijken met leonardo dicaprio en kate winslet ;)

FroFro

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
ge moet keer naar de film kijken met leonardo dicaprio en kate winslet ;)

toch prachtig da ze da toen al allemaal zo mooi konde filme e :bow:

HavaLinka

Legacy Member
die suckt vinik, hoe kan eht nu dat winslet overleeft in dat ijskoude water terwijl dicaprio sterft en in zee zakt lik e zak patatten

killgore

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
ge moet keer naar de film kijken met leonardo dicaprio en kate winslet ;)

wansmakelijke opmerking :x.

en inderdaad: wat is er in godsnaam mysterieus aan de titanic?

FroFro

Legacy Member
Wel, het "mysterieuze" heiraan is da ze ne nieuwe clue hebben gevonde, hij zou al damage hebbe gehad voor het vertrekken. Nujah, gewoon vorderingen in het onderzoek e, ni echt onverklaarbaar mysterie ;) Ze kunne de maker toch nemeer aanklagen vreesek

Sprinkle Genie

Legacy Member
Als ik mij ni vergis waren de tussenschotten nog niet helemaal klaar en hadden ze een te hoog zwavelgehalte waardoor ze te broos bleken. En aangezien jij de vraag stelde, mag je dit controleren op echtheid, want zo zeker ben ik er ni van :)

Avondland

Legacy Member
Was er geen bijna-aanvaring met een ander schip toen de Titanic uit Southhampton vertrok? Het schip zou wellicht niet gezonken zijn indien men niet zoveel praalzucht had met de capaciteiten ervan.

'Troman'

Legacy Member
als je de comments leest, denken ze zelfs aan dat er een ander schip is gezonken ipv de titanic voor de verzekering te frauderen...

FroFro

Legacy Member
Troman zei:
als je de comments leest, denken ze zelfs aan dat er een ander schip is gezonken ipv de titanic voor de verzekering te frauderen...



hmmmmmm :sop:

aXl_

Legacy Member
Troman zei:
als je de comments leest, denken ze zelfs aan dat er een ander schip is gezonken ipv de titanic voor de verzekering te frauderen...

maar waar zouden ze den titanic dan verstopt hebben? :unsure:

killgore

Legacy Member
Troman zei:
als je de comments leest, denken ze zelfs aan dat er een ander schip is gezonken ipv de titanic voor de verzekering te frauderen...

das al een oude theorie ze, het enige dat die ondersteund is ergens een of andere markering in een schroef...

edit: @axl: zit niet zo ineen :): het zou zijn dat titanic en ander schip gewisseld zijn voor de start, dat dus de titanic eigenljk een ouder schip was dat minder waard was.

aXl_

Legacy Member
killgore zei:
das al een oude theorie ze, het enige dat die ondersteund is ergens een of andere markering in een schroef...

edit: @axl: zit niet zo ineen :): het zou zijn dat titanic en ander schip gewisseld zijn voor de start, dat dus de titanic eigenljk een ouder schip was dat minder waard was.

ah zo :)

nuja, ik ben der precies toch nog ni van overtuigd :p

killgore

Legacy Member
aXl_ zei:
ah zo :)

nuja, ik ben der precies toch nog ni van overtuigd :p

like duh, alsof ze konde voorspelle da ze tegen nen ijsberg ginge vare en alsof 100en passagiers gaan meegespeeld hebben na hun halve familie verlore te hebbe :p.

Ik kende die gewoon nog, vind ze ook belachelijk ze :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan