Gromme
Legacy Member
Hey,
Ik ben juist terug van Beauty & The beast of vertaald, Belle & Het beest of nog anders... Meisje en Het Beest. Het was me ten oren komen liggen dat deze zou spelen en ik wou dit wel eens zien dus besloot ik samen met een vriendin te gaan kijken.
Lang geleden dat ik zoiets nog heb gezien en dan bedoel ik echt een toneelstuk of musical maar het kon me echt wel bekoren en ik zal zeker naar meer uitkijken.
Zijn jullie al naar een toneelstuk geweest of musical? Regelmatige bezoekers of éénmalig?
In ieder geval was Beauty & The beast echt wel heel goed in orde, maar dat is voor een leek als mij natuurlijk, misschien dat de meningen daarover verschillen.
Ik ben juist terug van Beauty & The beast of vertaald, Belle & Het beest of nog anders... Meisje en Het Beest. Het was me ten oren komen liggen dat deze zou spelen en ik wou dit wel eens zien dus besloot ik samen met een vriendin te gaan kijken.
Lang geleden dat ik zoiets nog heb gezien en dan bedoel ik echt een toneelstuk of musical maar het kon me echt wel bekoren en ik zal zeker naar meer uitkijken.
Zijn jullie al naar een toneelstuk geweest of musical? Regelmatige bezoekers of éénmalig?
In ieder geval was Beauty & The beast echt wel heel goed in orde, maar dat is voor een leek als mij natuurlijk, misschien dat de meningen daarover verschillen.