kwak660
Legacy Member
Vroeger had je een site van the talk of the town (weet url niet meer)
deze had een mooie flash intro
het was zo precies een stad in een cirkel die zo rondraaide op een aanstekelijk geluidje
ik dacht dat het in rood & zwart was
heeft iemand die intro nog
of herinnert iemand zich het liedje, tune-tje dat erin voorkwam?
Mvg
Kwakkie
deze had een mooie flash intro
het was zo precies een stad in een cirkel die zo rondraaide op een aanstekelijk geluidje
ik dacht dat het in rood & zwart was
heeft iemand die intro nog
of herinnert iemand zich het liedje, tune-tje dat erin voorkwam?
Mvg
Kwakkie
