Archief - Test Aankoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
io , khad een vraag over die advert van test aankoop op deze site's main page , daar staat 2 maand gratis proefaanbod +mp3speler + verrassingsgeschenk vrijblijvend...

als ik daar op klik kom ik op een deel uit van test aankoop waar je je naam en adres en al moet invullen , verder staat wederom bovenaan die pagina "test 2 maand vrijblijvend"

is dit te vertrouwen? en stopt da vanzelf na 2 maand ? nie da ge zo ne brief moe sturen naar test aankoop da ge niemeer verder wilt en dieje zever

thx

SilentSpring

Legacy Member
denk dajje het zelf moet opzeggen na 2 maand. tzijn ook ma smeerlapkes. Bij mijn weten hebbek m'n gegevens daar wel ingevuld maar nooit op submit ofzo geduwd. paar weken terug inees bericht dat we lid zijn en dat ons geschenk later komt enal. Toen da we da boekje ne 2 keer kregen ne mail gezonden om het op te zeggen. Tot nu toe niks meer van gehoord.

Time

Legacy Member
Beste internetter,

Waarom loont ons voorstel echt de moeite?

Test-Aankoop biedt u een compleet servicepakket aan.

Met de Totaalservice kunt u immers honderden euro's per jaar uitsparen. Bovendien bent u verzekerd van bijstand op fiscaal, juridisch en financieel vlak. En als Test-Aankoopabonnee heeft u recht op nog heel wat andere voordelen die Test-Aankoop bedong.

Mocht onze service niet aan uw verwachtingen beantwoorden, dan kunt u uw abonnement opzeggen door ons op het einde van de proefperiode of op het einde van een maand een brief te sturen. Uw cadeaus behoudt u sowieso.

U heeft dus niets te verliezen. Ik sta er persoonlijk borg voor dat u een perfecte service geniet.

Klik op onderstaande knop om onze Totaalservice 2 maanden lang gratis uit te proberen en ontvang zo uw originele geschenken! U zal zich afvragen hoe u het ooit zonder heeft kunnen stellen...

Ik heet u alvast welkom bij Test-Aankoop.

Met vriendelijke groeten,

Als er 1 blad is dat ik zou vertrouwen, is het Test Aankoop toch wel hoor.:)
Eigenlijk wel een rare (in de zin van gul) aanbieding. Als dit ook voor ex-abonnees is zou ik me ook nog durven inschrijven. :x

Radiance

Legacy Member
Would you really?
Ik zou er de fijne regelkes maar eens op nalezen, want ze mogen dan zelf wel anderen op kwaliteit en eerlijkheid testen, de marketingpraktijken van TestAankoop zijn alles behalve to-the-point, imo.
Ze smijten met free gadgets alsof het niks is, besef dan ook dat je 2x niks krijgt, hebben dat ooit ook eens een jaar gehad, toen zat er een "digitale camera" bij, mijn webcam deed beter dan dat ding.

Maar bon, lees er de kleine letterkes es goed op na he, ze zullen zich daar wel aan houden.

Preske

Legacy Member
idd.
we hebben ook een digitale camera gekregen van hn.
twee keer niets waard.
Ook een "pda" met camera. (ne ccd camera van twee keer nops)

ComputerVISTA

Legacy Member
Idem met die camera LOL, mijn gsm pakt betere pics en das al gene vetten... Koptelefoon ook. God was me da voor een prul. In alle geval mogen ze bij mij hun rommel houden sinds dien.

pina

Legacy Member
verwacht maar niet veel van die mp3 speler. Ik heb ook 1 gehad afgelopen 2 maanden en het was een mp3 speler van 128MB. Verder is Test-Aankoop ook niet echt de moeite vind ik.

EverlastingHate

Legacy Member
Van zoiets moet ge gewoon afblijven, dat weet ge toch op voorhand, sjezus dat sommigen zich daar werkelijk met bezig houden.

Stimpy

Legacy Member
en degenen die al abonnee zijn? wrm krijge wij gene mp3 speler :/

Zorba

Legacy Member
Stimpy zei:
en degenen die al abonnee zijn? wrm krijge wij gene mp3 speler :/

Waarom krijgt gij geen korting op uw eender welk abbo? Klant is klant, en elke klant is er een extra, duh. Elk middel is goed om nieuwe klanten te lokken.

Time

Legacy Member
Radiance zei:
Would you really?
Ik zou er de fijne regelkes maar eens op nalezen, want ze mogen dan zelf wel anderen op kwaliteit en eerlijkheid testen, de marketingpraktijken van TestAankoop zijn alles behalve to-the-point, imo.
Ze smijten met free gadgets alsof het niks is, besef dan ook dat je 2x niks krijgt, hebben dat ooit ook eens een jaar gehad, toen zat er een "digitale camera" bij, mijn webcam deed beter dan dat ding.

Maar bon, lees er de kleine letterkes es goed op na he, ze zullen zich daar wel aan houden.
Ik heb het dan ook alleen maar over het abo zelf.:)

SilentSpring

Legacy Member
Rutger25 zei:
Waarom krijgt gij geen korting op uw eender welk abbo? Klant is klant, en elke klant is er een extra, duh. Elk middel is goed om nieuwe klanten te lokken.
². tis miss offtopic eh, maar da vinnek dus ook. Al die bedrijven proberen zoveel mogelijk klanten te winnen, deze worden dan ook 'overladen' met cadeau's enzo, maar trouwe klanten krijgen nooit iets. Zie maar naar bijvoorbeeld Belgacom, wij hebben al adsl van 2001. Wat krijgen we: 2 maandjes gratis internet als we ons contract vo nog ne jaar verlengen...
imo mogen ze voor trouwe klanten ook wel eens iets doen.
btw, test aankoop vinnek ma zever zunne, betalen vo te weten welk ding je best koopt...
Imo zou ne organisatie zoals Test Aankoop ne vzw moeten zijn die gratis is voor iedereen.

XoN`-

Legacy Member
base daarentegen zorgt wel voor hun 'trouwe' klanten :)


(al 2 x gratis gsm gekregen)

AtTheMoment

Legacy Member
ik heb zoon abbonement van 2maand gepakt bij testaankoop gewoon voor die mp3 speler en ze hebben ondertussen 6€ van mijn rekening gehaalt (weet niet waarom) en mn nog een abbo aangesmeert bij budgetweek...
heb wel makkelijk kunnen opzegge via email en de cadeautjes moge houde :D

Goety0206

Legacy Member
mijn ouders zijn ook een tijdje geabonneerd geweest en om het op te zeggen heeft mijn pa verschillende emails moeten versturen

Radiance

Legacy Member
Oh en als ge toch persé dien MP3 speler wilt :
Wenst u nu geen proefabonnement te nemen maar wel uw MP3-speler te ontvangen, dan stellen wij voor dat u ons uw persoonlijke gegevens opstuurt in een eenvoudig briefje waarin u vermeldt dat u graag uw gratis geschenk ontvangt. Voeg er eveneens een gekruiste cheque bij van € 10 op naam van Test-Aankoop als deelname in de administratieve kosten en een bedrag van € 6,92 in postzegels voor de verzendingskosten.

Toont meteen wat het ding waard is :D
Nuja ik heb de kleine lettertjes even gelezen, je kan perfect het proefabbonement aanvragen, uw mp3 speler & koptelefoon ontvangen, net als 2 boekskes en dan ten laatste 8 dagen voor de 2 maand om zijn een briefke sturen om op te zeggen & absoluut niks betalen, stuur het briefke voor uw eigen goed wel aangetekend.

Heb mjzelf even ingeschreven, wil wel eens neuzen in hun online archief :)
Krijg k ineens de gratis brol, 't moest zo eens een nut hebben:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan