belgianreaver
Legacy Member
Hey, 3 maand geleden hebben mijn ouders een vaste telefoon aangevraagd maar het kon niet altijd om verschillende redenen. eerst: een bugje op de lijn, 2: niet doorgegeven door telefoniste, en 3: vonden huis niet. ik heb al van domme uitvluchten gehoord maar deze zijn echt achterlijk. Dan een tijdje geleden komen ze voor internet en die gast wist nieeens hoe je een antivirus moest installeren. heb ook eens gebeld naar de klantendienst toen we opeens traag internet hadden, hij heeft me zeker 45 min aan de telefoon gehouden en zei dan dat hij het niet wist. later op de dag kijk ik na 12 keer proberen naar de telemeter en die was vol terwijl ik niet eens een waarschuwing heb gekregen. doen die gasten alsof ze dom zijn of zijn die gwn zo? zelfs het installeren van een draadloze router kost bij hen veel tijd (1-2u) en geld terwijl je het zelf in een kwartiertje kunt doen (mijn vriend heeft dat meegemaakt). is het nu mogelijk om na die gebeurtenis als ze vandaag komen voor de telefoon een gratis draadloze router te vragen? dat is volgens mij een kleine moeite na 3 maand te hebben moeten wachten op een telefoon, niet?