30seconds
Legacy Member
Ik wist niet goed waar dit te posten, dus als het verkeerd zou staan of hier helemaal niet mag staan, mijn excuses dan.
In ieder geval: ik zit met een dilemma. Mijn Telenet modem kon zich twee dagen geleden niet meer registreren en zodus kon ik ook niet meer op internet. Na het bellen naar de helpdesk is er een afspraak gemaakt voor morgenvoormiddag.
Nu, twee dagen later blijkt mijn modem als bij wonder weer te werken (na eerst zo een 48 uur defect te zijn). Doe ik er goed aan mijn afspraak te annuleren of zou ik de technieker toch nog laten langskomen voor een nieuwe modem? Iemand met een gelijkaardig probleem? Er waren overigens geen internetproblemen in mijn straat, dat is door de vriendelijke helpdesk-medewerkster bevestigd.
Groeten
In ieder geval: ik zit met een dilemma. Mijn Telenet modem kon zich twee dagen geleden niet meer registreren en zodus kon ik ook niet meer op internet. Na het bellen naar de helpdesk is er een afspraak gemaakt voor morgenvoormiddag.
Nu, twee dagen later blijkt mijn modem als bij wonder weer te werken (na eerst zo een 48 uur defect te zijn). Doe ik er goed aan mijn afspraak te annuleren of zou ik de technieker toch nog laten langskomen voor een nieuwe modem? Iemand met een gelijkaardig probleem? Er waren overigens geen internetproblemen in mijn straat, dat is door de vriendelijke helpdesk-medewerkster bevestigd.
Groeten
