scipicore
Legacy Member
Sinds kort heb ik hier in huis 2 PC's staan, nu zou ik willen dat iedere PC een aparte mailbox heeft. Ik heb bij "Mijn telenet" een nieuwe gebruiker aangemaakt en wanneer ik een mailbox wil toekennen aan die gebruiker krijg ik problemen.
Ik had dus eerst de alias die naar de 2e gebruiker moest gaan bij de hoofdgebruiker verwijdert. Daarna heb ik de alias bij "Gedeactiveerde E-Mailadressen vrijgeven" vrij gegeven. Dan heb bij E-mailadressen geklikt op mailbox toevoegen voor die andere gebruiker waar ik 5 aliassen kon ingeven. Wanneer ik in één van die vakjes mijn oud e-mailadres ingaf kwam er volgende fout op: "Er werden geen gegevens gewijzigd."
Nu dacht ik van da komt omdat die alias die ik verwijderd heb nog niet is veranderd op de centrale ofzo, dus ik heb het eens geprobeerd met een andere alias (één die nog niet bestond) maar daar krijg ik dezelfde fout.
Nu zit ik dus wel met de miserie waar dat al de emails van verschillende websites naar een emailadres worden gestuurd dat niet bestaat.
Kan er misschien iemand eens kijken of hij/zij hetzelfde voor heeft (hoeft daarom niet per se een alias te verwijderen) Of weet er iemand wat ik verkeerd doe?
mvg,
Scipio
Ik had dus eerst de alias die naar de 2e gebruiker moest gaan bij de hoofdgebruiker verwijdert. Daarna heb ik de alias bij "Gedeactiveerde E-Mailadressen vrijgeven" vrij gegeven. Dan heb bij E-mailadressen geklikt op mailbox toevoegen voor die andere gebruiker waar ik 5 aliassen kon ingeven. Wanneer ik in één van die vakjes mijn oud e-mailadres ingaf kwam er volgende fout op: "Er werden geen gegevens gewijzigd."
Nu dacht ik van da komt omdat die alias die ik verwijderd heb nog niet is veranderd op de centrale ofzo, dus ik heb het eens geprobeerd met een andere alias (één die nog niet bestond) maar daar krijg ik dezelfde fout.
Nu zit ik dus wel met de miserie waar dat al de emails van verschillende websites naar een emailadres worden gestuurd dat niet bestaat.
Kan er misschien iemand eens kijken of hij/zij hetzelfde voor heeft (hoeft daarom niet per se een alias te verwijderen) Of weet er iemand wat ik verkeerd doe?
mvg,
Scipio
)
)