nyttoc
Legacy Member
'k Heb sinds begin augustus Expressnet + Freephone + Digitv ... kmoet 50 EUR/maand betalen voor internet + telefoon en jaarlijks 135 EUR voor digi tv... ik krijg nu een factuur binnen van 26.95 EUR incl BTW voor PRIME SPORTS & FILM pack, ik heb het al 20 keer aan de telefoon opgezegd en dan lappen ze mij dees, kan ik zo'n factuur aanvechte? Tis mss 26 EUR.. ma tgaat om 't principe, als da volgende maand weer voorvalt... ze probere de mense echt uit te zuigen zenne djeez..



