Archief - Telenet FACTUUR... toch wel straf zenne...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nyttoc

Legacy Member
'k Heb sinds begin augustus Expressnet + Freephone + Digitv ... kmoet 50 EUR/maand betalen voor internet + telefoon en jaarlijks 135 EUR voor digi tv... ik krijg nu een factuur binnen van 26.95 EUR incl BTW voor PRIME SPORTS & FILM pack, ik heb het al 20 keer aan de telefoon opgezegd en dan lappen ze mij dees, kan ik zo'n factuur aanvechte? Tis mss 26 EUR.. ma tgaat om 't principe, als da volgende maand weer voorvalt... ze probere de mense echt uit te zuigen zenne djeez..

NeFerMeTu

Legacy Member
nyttoc zei:
'k Heb sinds begin augustus Expressnet + Freephone + Digitv ... kmoet 50 EUR/maand betalen voor internet + telefoon en jaarlijks 135 EUR voor digi tv... ik krijg nu een factuur binnen van 26.95 EUR incl BTW voor PRIME SPORTS & FILM pack, ik heb het al 20 keer aan de telefoon opgezegd en dan lappen ze mij dees, kan ik zo'n factuur aanvechte? Tis mss 26 EUR.. ma tgaat om 't principe, als da volgende maand weer voorvalt... ze probere de mense echt uit te zuigen zenne djeez..

Kan je nergens online of via die digibox je abonnement beheren? Je moet toch ergens dat extra pack op je naam staan hebben.

Het kan natuurlijk wel zijn dat je nooit je toestemming hebt gegeven en dan kan je het aanvechten. Maar dan moet je wel zeker zijn natuurlijk.

Cycloon

Legacy Member
Als je dat ooit hebt aangevraagd en dat is gebeurd tijdens een speciale actie dan zijt ge verplicht om da een jaar te houden (staat in de voorwaarden).

chosen1

Legacy Member
na uw testperiode blijft da gewoon lopen tenzij ge het annuleert op uw digibox ;)

NeFerMeTu

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Als je dat ooit hebt aangevraagd en dat is gebeurd tijdens een speciale actie dan zijt ge verplicht om da een jaar te houden (staat in de voorwaarden).

Ja, zo hebben ze u meestal. Dan krijg je het zogezegd enkele maanden gratis "om uit te proberen" en dan hang je er voor een jaar aan vast. Altijd de kleine letters lezen bij promoties.

russian

Legacy Member
Niet betalen en van je oren maken. Klanten laten zich veel te gemakkelijk doen.

Doggiedog

Legacy Member
russian zei:
Niet betalen en van je oren maken. Klanten laten zich veel te gemakkelijk doen.
Als het het geval is zoals Cyc1oon beschrijft, dan zijt ge toch screwed hoor. Tenzij ge misschien gaat aanvechten dat het niet duidelijk zichtbaar was ...

nyttoc

Legacy Member
kheb gewoon die 1 maand gratis PRIME aanvaard, maar kheb nooit toegezegd op een abonnement, ik moet hier blijkbaar 26 EUR betalen voor iets dak nooit heb aanvaard! Telenet zijn echt wel klootzakskes zenne, kheb al genoeg dergelijke verhalen opgevangen, enfin morge nekeer de smeerlapkes de grond in boren, tzal rap gedaan zen.

byter

Legacy Member
die 1 maand prime is volgens het principe buy & try
maw je moet op tijd het opzeggen

en imo haal je meer resultaat als je morgen RUSTIG je verhaal doet aan die advisor, ga je van secode 1 al je stem verheffen ..

chosen1

Legacy Member
byterage zei:
die 1 maand prime is volgens het principe buy & try
maw je moet op tijd het opzeggen

en imo haal je meer resultaat als je morgen RUSTIG je verhaal doet aan die advisor, ga je van secode 1 al je stem verheffen ..

voila se zoals ik ook al zei: ge moet opzeggen VOOR uw volgende maand anders kunt ge betalen!

StreetBaller

Legacy Member
Ik denk dat ze hier eens mijn extra volume blokken hebben dubbel aangerekend :| Mijn pa was serieus kwaad toen..

chosen1

Legacy Member
StreetBaller zei:
Ik denk dat ze hier eens mijn extra volume blokken hebben dubbel aangerekend :| Mijn pa was serieus kwaad toen..

die dient ge ook te verwijderen voor uw nieuwe factuurdatum :p

bij telenet ist simpel:
ze nemen zoveel ze kunnen
ze geven zo weinig ze kunnen

(om nu geen telenet klaagthread te starten)
wij kregen omdat we onze familie telenet digitaal hadden aangebracht x aantal gratis films
daar hebben we natuurlijk nooit iets van gezien!

nyttoc

Legacy Member
da zal ni pakken, ik zal van mijn oren maken morgen. ze nemen de telefoongesprekken toch op, dus da ze mijn telefoongesprekken oproepen en luisteren dat ik UITDRUKKELIJK zeg: 'IK WIL GEEN PRIME SPORT' natuurlijk wa doen die foorapen... ze laten da staan en gij ma betalen... djeezes en dan edde ewa vertrouwe in TELESLET mo neej... sigh.

nyttoc

Legacy Member
russian zei:
Niet betalen en van je oren maken. Klanten laten zich veel te gemakkelijk doen.

kzal ze de grond in boren via telefoon, ze gaan 't rap is wete ze!

Cycloon

Legacy Member
chosen1 zei:
wij kregen omdat we onze familie telenet digitaal hadden aangebracht x aantal gratis films
daar hebben we natuurlijk nooit iets van gezien!

Belt der es voor eh :)

Wij kregen ook zo 1 maand gratis alle kanalen, en da heeft ook maar 2 weken gewerkt. Daarvoor (vriendelijk) gebeld en ze gingen het nakijken, theeft wel 2 weken geduurt ma ze hebben ons zelf terug gebeld om aan te geven dat we 2 weken extra hadden gekregen ;)

Edit: Die operatoren die daar zitten kunnen daar nie aan doen eh, ze doen gewoon hun job maar. Stel u voor dat gij daar zit :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan