powerbugg
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik speel vaak battlefield 2..
maar tussen 1700 en 2200 uur, het spitsuur kan ik dat online spelen wel vergeten vanwege een te hoge pingtijd ( ping van 150 tot 360 )
na meermaals overhoop met de telenet klantenservice te hebben gelegen kom ik er nog niet helemaal uit.
volgens telenet is dat een probleem wat hier intern de oorzaak moet zijn, omdat deze bij tests een normale pingtijd meten.. en zoiets als spitstijd geen invloed ZOU moeten hebben op de snelheid van je internet.
terwijl ik snachts een perfecte verbinding heb, niets te klagen dan.
dus kan dat gewoon niet intern zijn.. ik vroeg me af of meerdere mensen hier last van ondervonden ?
dan nr.2 stel ik download op games.telenet.be 3 a 4 demo's
dus zeg bij elkaar ongeveer een gig,
terwijl ik nog belange na niet aan mijn limiet zit...
dan wordt ik heel fijn inneens op lowband gezet.. komt dit verhaal misschien ook bij meerder mensen bekend voor ?
Gr. Powerbugg
Ik speel vaak battlefield 2..
maar tussen 1700 en 2200 uur, het spitsuur kan ik dat online spelen wel vergeten vanwege een te hoge pingtijd ( ping van 150 tot 360 )
na meermaals overhoop met de telenet klantenservice te hebben gelegen kom ik er nog niet helemaal uit.
volgens telenet is dat een probleem wat hier intern de oorzaak moet zijn, omdat deze bij tests een normale pingtijd meten.. en zoiets als spitstijd geen invloed ZOU moeten hebben op de snelheid van je internet.
terwijl ik snachts een perfecte verbinding heb, niets te klagen dan.
dus kan dat gewoon niet intern zijn.. ik vroeg me af of meerdere mensen hier last van ondervonden ?
dan nr.2 stel ik download op games.telenet.be 3 a 4 demo's
dus zeg bij elkaar ongeveer een gig,
terwijl ik nog belange na niet aan mijn limiet zit...
dan wordt ik heel fijn inneens op lowband gezet.. komt dit verhaal misschien ook bij meerder mensen bekend voor ?
Gr. Powerbugg