Archief - telenet express net niet wat het zijn moet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

powerbugg

Legacy Member
Hallo iedereen

Ik speel vaak battlefield 2..
maar tussen 1700 en 2200 uur, het spitsuur kan ik dat online spelen wel vergeten vanwege een te hoge pingtijd ( ping van 150 tot 360 )
na meermaals overhoop met de telenet klantenservice te hebben gelegen kom ik er nog niet helemaal uit.
volgens telenet is dat een probleem wat hier intern de oorzaak moet zijn, omdat deze bij tests een normale pingtijd meten.. en zoiets als spitstijd geen invloed ZOU moeten hebben op de snelheid van je internet.
terwijl ik snachts een perfecte verbinding heb, niets te klagen dan.
dus kan dat gewoon niet intern zijn.. ik vroeg me af of meerdere mensen hier last van ondervonden ?
dan nr.2 stel ik download op games.telenet.be 3 a 4 demo's
dus zeg bij elkaar ongeveer een gig,
terwijl ik nog belange na niet aan mijn limiet zit...
dan wordt ik heel fijn inneens op lowband gezet.. komt dit verhaal misschien ook bij meerder mensen bekend voor ?

Gr. Powerbugg

KO

Legacy Member
Ik kan al 6 maand niet gamen wegens overbelasting van het telenet-netwerk in mijn buurt.

Nu, na 3 weken klungelen (door fouten van belgacom btw) heb ik eindelijk een Dommel account, enkel moet Belgacom nog adsl op mijn lijn activeren, waarschijnlijk weer 3 weken :/

Conclusie: ga gewoon weg bij Telenet.

powerbugg

Legacy Member
goede conclusie maar even nog niet te heftig.. deze thread hoeft nog niet verwijderd te worden... tenminste als ze dit verwijderen vind ik het zwak.

maar wat is een dommel account.. ik ben in belgische providers niet zo thuis.

pieta

Legacy Member
wel, +-3 threads lager staat alles over dommel...
en ik/wij? kunnen u hier nie verder meehelpen...

powerbugg

Legacy Member
maar dan moet je dus wel een klant van belgacom zijn..
oftewel ik moet overstappen

balbe

Legacy Member
Jup en binnenkort zal een telefoonabonnement zelf niet meer nodig zijn, moet een wet voor komen.
Allee: "binnen lang" is eerder het gepaste woord, heb daar niet veel meer over gehoord. Zou in principe in april moeten komen die wet

Mantis

Legacy Member
Als je niet zoveel volume nodig hebt, is edpnet misschien een betere keuze vanwege de mogelijk hogere snelheden.
Je krijgt dan nog steeds het dubbele aan volume als bij Telenet en extra blokken kosten maar 25 eurocent.
Kleine vergelijking (Klopt voor 99%)

powerbugg

Legacy Member
naja een groter volume zou wel wenselijk zijn, kan in princiepe niets downloaden via torrent of ik zit alweer tegen mijn limiet aan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan