Archief - Telenet Digitale TV of In.Di-box???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deleenheir

Legacy Member
Ik heb enkele vragen bij de indi-box of telenet digitale tv:

1. Kan ik uberhaupt kiezen of ik telenet digitale tv neem of een indibox? Volgens hetgeen ik hoorde hangt het af in welk verzorgingsgebied je woont.

2. Hoe kan ik achterhalen wie mijn kabel aanbieder is? Ik ben namelijk net verhuisd en de kabel is op deze moment afgesloten.

3. Wat is het verschil in zapsnelheid tussen de indibox, digibox en digicorder.

4. Moet de indibox bij het aanzetten ook zo lang laden? M'n vader heeft namelijk digitale tv van telenet met een digicorder en hij moet soms 1-2min wachten voordat hij kan zappen...

5. kent er iemand een website met een mooie vergelijking tussen de verschillende digitale tv aanbieders (zenderaanbod, functies, voordelen, nadelen,...)

epsilon

Legacy Member
Je kan ofwel In.Di nemen ofwel Telenet. Dit afhankelijk van je kabelmaatschappij.
Indien je kabelmaatschappij een van de 4 is die vermeld wordt op de In.Di site kan je geen Telenet Digitale tv krijgen.

Over de snelheid kan ik niks zeggen, maar ik heb geen problemen met mijn indi box :)

mike1122

Legacy Member
ik heb telenet en ams we hem opzetten moeten wij wel 5 min wachten en dan over de kinderziektes maar te zwijgen
als ik het had geweten dan denk ik ni da wij het hadden genomen

a242050

Legacy Member
deleenheir zei:
4. Moet de indibox bij het aanzetten ook zo lang laden? M'n vader heeft namelijk digitale tv van telenet met een digicorder en hij moet soms 1-2min wachten voordat hij kan zappen...

Bij mij kun je toch al zappen als het nog aan het laden is hoor, met ch+ en ch-...
Maar het is idd irritant dat je altijd zo lang moet wachten voor cijfers in te drukken en de tv-gids kunt raadplegen.

deleenheir

Legacy Member
Weet iemand toevallig hoe je kan nagaan wie de tv aanbieder? ik krijg nl geen factuur omda de kabel ni aangesloten is...

BaTTlelorD

Legacy Member
als ge in beerse of vosselaar woont zit gij bij de WVEM en met de gebakken (indi) peren

FLT

Legacy Member
deleenheir zei:
Weet iemand toevallig hoe je kan nagaan wie de tv aanbieder? ik krijg nl geen factuur omda de kabel ni aangesloten is...

Je kan je postcode ingeven op de telenet site.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan