Smetje #-heat-
Legacy Member
pfff, ik zit in gent op kot en tijdens de piekuren (lees toch wel al gauw van 16u tot 24uur) trekt het internet hier op niets. Maximum downloadsnelheden van 50-60kb, en onmogelijk om degelijk online te gamen...
Aangezien dat probleem al maanden aansleept heb ik natuurlijk al naar klantendienst gemaild, ze hadden geantwoord en gevraagd vanalle tests te doen, waarop ik deze tests gedaan heb en teruggemaild heb.
In hun laatste mail (tweetal weken geleden) beloofden ze contact op te nemen met mij, maar natuurlijk nog niets van gehoord.
Het is echt een schande ik betaal voor telenet expressnet en ik krijg er amper iets voor in de plaats, ik hoop dat deze topic blijft staan zodat het mss eens duidelijk wordt dat klanten beter behandeld moeten worden.
Aangezien dat probleem al maanden aansleept heb ik natuurlijk al naar klantendienst gemaild, ze hadden geantwoord en gevraagd vanalle tests te doen, waarop ik deze tests gedaan heb en teruggemaild heb.
In hun laatste mail (tweetal weken geleden) beloofden ze contact op te nemen met mij, maar natuurlijk nog niets van gehoord.
Het is echt een schande ik betaal voor telenet expressnet en ik krijg er amper iets voor in de plaats, ik hoop dat deze topic blijft staan zodat het mss eens duidelijk wordt dat klanten beter behandeld moeten worden.
