mo6
Legacy Member
Beste mensen,
Hierbij meld ik toch ffe het volgende. Meerdere mensen geraken plots niet meer op websites. Pingen lukt wel, via ip-adres connecten lukt ook niet.
Het ligt dus niet dat er een DNS-server plat ligt. Wat wel het geval is, is dat de webbagina van Telenet, die de 90% waarschuwing geeft van je telemeter er uit ligt.
Iedere keer dat je over de 90% gaat, wordt er een mail gestuurd (je kan deze waarschuwingen allemaal instellen via http://mijn.telenet.be) alsook als je dan je browser opstart, gaat deze eerst naar een 'waarschuwings-pagina' van Telenet.
Bellen naar 070 69 69 69 (BETAALNR !!!) is de boodschap, deze techs kunnen je voorbij deze boodschap zetten, zodat je niet eerst naar die pagina moet gaan.
Dit ter info. Het ligt dus bij Telenet. Ach ja een foutje kan al eens gebeuren. Het zou tof zijn, moesten ze nu een soort compensatie kunnen geven hiervoor.
Hierbij meld ik toch ffe het volgende. Meerdere mensen geraken plots niet meer op websites. Pingen lukt wel, via ip-adres connecten lukt ook niet.
Het ligt dus niet dat er een DNS-server plat ligt. Wat wel het geval is, is dat de webbagina van Telenet, die de 90% waarschuwing geeft van je telemeter er uit ligt.
Iedere keer dat je over de 90% gaat, wordt er een mail gestuurd (je kan deze waarschuwingen allemaal instellen via http://mijn.telenet.be) alsook als je dan je browser opstart, gaat deze eerst naar een 'waarschuwings-pagina' van Telenet.
Bellen naar 070 69 69 69 (BETAALNR !!!) is de boodschap, deze techs kunnen je voorbij deze boodschap zetten, zodat je niet eerst naar die pagina moet gaan.
Dit ter info. Het ligt dus bij Telenet. Ach ja een foutje kan al eens gebeuren. Het zou tof zijn, moesten ze nu een soort compensatie kunnen geven hiervoor.