C|n zei:
Ik heb het ook (FF) en zelfs Adblock werkt hier niet.
Het wordt steeds erger, Telenet met hun irritante ads en popups.
2nd that.
ik zit nu al meer en meer op tweakers en gamespot omdat ik al dat reclame gedoe maar niets vind.
ze mogen dan wel 1 van de grootste gamesite's zijn en community's hebben.
maar vind wel dat ze naar ons mogen luisteren

haal die banners weg, en codeer ze deftig zodat ze niet heel u scherm inpalmen
(en ik moet nie horen van die adblock)
en als je zonodig reclame nodig hebt, plaats dan banners van andere gamesite, en games of games-artikelen
ipv van overdure reizen dat hier toch niemand kan betalen