Archief - Telemeter uitbreiden probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

witchdemon

Legacy Member
Zijn er nog mensen die al 2 dagen hun downloadlimiet niet kunnen aanpassen ? :sad:


Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden. Gelieve later opnieuw te proberen.

Indien het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de klantendienst. Je aanvraag zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd.

GhO$T

Legacy Member
witchdemon zei:
Indien het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de klantendienst. Je aanvraag zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd.
Tip: het 9L forum is NIET de klantendienst van telenet ;).

de_willy

Legacy Member
Hij doelt dan ook niet op de klantendienst; maar eerder op alle forumgangers om te zien of er nog andere mensen zijn die een gelijkaardig probleem hebben.
Kwestie van wat extra info op te doen voor men de klantendienst contacteert.

witchdemon

Legacy Member
ja idd en ik heb de klantendienst deze morgen al gemaild, nog geen antwoord...

Stimpy

Legacy Member
gewoon bellen of ge gaat wss nog lang moge wachte op uw service

Yan

Legacy Member
'k heb dat gisteren gedaan (1gb gekocht) en mijn aanvraag werd uitgevoerd...

Teknoman

Legacy Member
Ik heb dat probleem vorige maand ook gehad en deze maand weer. Gewoon ne keer bellen naar de klantendienst en ze lossen dat wel op.

GhO$T

Legacy Member
witchdemon zei:
ja idd en ik heb de klantendienst deze morgen al gemaild, nog geen antwoord...
Mails moet je ook niet op rekenen, gemiddeld krijg je zo na 2-3 weken ten vroegste een antwoord, als je al het geluk hebt van zelfs een antwoord te krijgen... en dan is het meestal nog compleet naast de kwestie en geen antwoord op wat je gevraagd hebt.

Grike

Legacy Member
Zit je nu al op smallband en probeer je extra blokken bij te kopen ?

witchdemon

Legacy Member
hmm ja antwoord op m'n mail (na 1,5 dag)
gebeld dan maar, blijkbaar is er ergens een technisch probleem met m'n volumeblokken... ff wachten op de technische dienst voor oplossing

Karre

Legacy Member
witchdemon zei:
Zijn er nog mensen die al 2 dagen hun downloadlimiet niet kunnen aanpassen ? :sad:


Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden. Gelieve later opnieuw te proberen.

Indien het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de klantendienst. Je aanvraag zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd.

Als het is voor wanneer je een block ofzo bij koopt zeker :D.

BuZzZeR

Legacy Member
ik heb zo het gedacht dat ze der een spelleke van maken, ik heb dit 3 maanden aan een stuk gehad ( theeft me veel geld gekost, blokken die zogezegd geannuleerd waren,... telefoonkosten enz ) en ze bleven de fout maar op een collega steken...

jullie gewoon niet laten doen als ge belt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan