gillesg
Legacy Member
Ok wat is er aan de hand??? Ga ik hier vannacht op mijn pc, telenet geeft mij bericht dat ik op smallband moet overschakelen, ben over mijn 100%. WTF??
Ik dacht dat dat vannacht terug op 0 ging gezet worden, we zijn de 17e (dag van de factuur afsluiting)... Wat blijkt nu met de telemeter?? Die geeft mij nu 2 volledige maanden aan ipv 1 dus ik moet wachten tot 17 november alvorens mij terug op breedband te zetten.
Is Telenet weer aan het prutsen in hun netwerk? Ga morgenvroeg maar eens bellen want dit kan niet. Ik ben zo traag surfen niet meer gewoon...
VOOR WIE MIJ NIET GELOOFT:
http://img167.imageshack.us/my.php?image=fouttelemeterbw8.jpg
Ik dacht dat dat vannacht terug op 0 ging gezet worden, we zijn de 17e (dag van de factuur afsluiting)... Wat blijkt nu met de telemeter?? Die geeft mij nu 2 volledige maanden aan ipv 1 dus ik moet wachten tot 17 november alvorens mij terug op breedband te zetten.
Is Telenet weer aan het prutsen in hun netwerk? Ga morgenvroeg maar eens bellen want dit kan niet. Ik ben zo traag surfen niet meer gewoon...

VOOR WIE MIJ NIET GELOOFT:
http://img167.imageshack.us/my.php?image=fouttelemeterbw8.jpg
