Archief - Telegeleid minihelikoptertje WAAR te vinden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Highlander

Legacy Member
Hallo,

Ik heb in Londen bij Harotts een telegeleid minihelikoptertje gezien (+/- 13cm op 3 cm)
Wil dit nu hier als presentje kopen, weet iemand waar die te verkrijgen zijn?

Op ebay zijn ze te vinden maar daar zijn de verzendkosten hoger dan het ding zelf kost.

Alvast bedankt

Time

Legacy Member
allahmcbeal zei:
das dus een thread van 3 jaar oud. :crazy:
Hij vraagt winkels en info, wat staat er in die thread? Idd, winkels en info. De winkel die jij aanhaalt staat daar ook al vermeld. Wat maakt dat nu uit dat die thread 3 jaar oud is. De ganse sector is niet ondersteboven gekeerd in die periode hoor.

Highlander

Legacy Member
allahmcbeal zei:
das dus een thread van 3 jaar oud. :crazy:

nu bij Tam modelbouw in Grimbergen hebben ze de PiccoZ
is iets in die aard. 2 kanaals duorotor helicoptertje voor rond de 30 euro
foto
http://www.tammodel.be/
maar ze zijn op conge tot 31 juli

Dat begint er al beter op te trekken natuurlijk jaarlijks verlof !

Anoniem0

Legacy Member
als ge echt op zoek gaat naar deftig helicoptergerief is Tam modelbouw niet de zaak waar ge naartoe moet gaan.
eerder nederlandse sites waar ge online kunt kopen of in engeland

www.mfis.net
www.eheli.Nl
www.4rc.nl
http://www.fast-lad.co.uk.
da zijn de sites waar ze deftig gerief verkopen.
tenigste wa ze bij tam nog deftig verkopen zijn hun lipo batterijen van thunderpower. ma vraag niet of ze een align connectorken hebben. :)
natuurlijk kunt ge da bestellen ma niemand zit 3weken te wachten op stukken terwijl ge ze van in holland op twee dagen kunt hebben.

enige goede winkel waar ik echt content van ben (goede uitleg en klantvriendelijkheid) is www.home-flyer.com (ergens in de kempen)

GADGET

Legacy Member
ik heb evt wel nog eentje liggen als je wil. (10 EUR)

en anders -> Bart smit (29 EUR geloof ek)

Terror Factor

Legacy Member
In de blokker heb ik ook zoiets gezien, ma het frame was uit iets als isimo gemaakt. kostte dacht ik iets van een 30€. kheb wel geen idee of het full function was(dus kon blijven hooveren enz). m'n broerke heeft zo ooit es iets van nikko gekocht,ma da kon dus ni blijven hooveren, en da vloog eigelijk totaal ni fatsoenlijk,als ge t al de lucht in kreeg. Zelfs mn pa had er ni veel succes bij, terwijl die bij een modelbouwclub is, en 4-5 heli's heeft en nog 3-4 auto'kes :p

Highlander

Legacy Member
ok bedankt iedereen alvast overmorgen eens gaan kijken naar de fun en BS

Preske

Legacy Member
Highlander zei:
Hallo,

Ik heb in Londen bij Harotts een telegeleid minihelikoptertje gezien (+/- 13cm op 3 cm)
Wil dit nu hier als presentje kopen, weet iemand waar die te verkrijgen zijn?

Op ebay zijn ze te vinden maar daar zijn de verzendkosten hoger dan het ding zelf kost.

Alvast bedankt

noemt dat helicopertje toevallig piccoz?
dan wil ik u wel een adresje geven

Crashtestdummy

Legacy Member
Time^- zei:
Hij vraagt winkels en info, wat staat er in die thread? Idd, winkels en info. De winkel die jij aanhaalt staat daar ook al vermeld. Wat maakt dat nu uit dat die thread 3 jaar oud is. De ganse sector is niet ondersteboven gekeerd in die periode hoor.
met het verkeerde been uit bed gestapt? :unsure:

coap

Legacy Member
das ni simpel omdaar mee te vliegen hoor. Wij hebbe da thuis ik kan hem goed in de lucht houden maar sturen is echt onmogelijk :D Als get zoekt ze verkopen da in zo een modelbouw winkel in leuven op de mechelse straat :)

Spikey Bunny

Legacy Member
Ik heb zo 2 piccoz thuis staan, das inderdaad de naam van da dinske. Ge kunt inderdaad niet verwachten dat dat goed vliegt, das echt rommel. Maar tis gewoon fun.
Zeker als je der twee hebt, dan proberen wij elkaar uit de lucht te vliegen. Als je dat een beetje uittrimt dan kan je der ONGEVEER mee sturen. Maar uiteindelijk tolt dat meer dan wat anders. Ge kunt die in blokker kopen, fun en andere speelgoedwinkels, maar ook in de meeste Rc winkels. ongeveer 30 eur inderdaad ;-)
Soit ik heb nog drie veel betere helikopters (RC wel te verstaan) Maar ook veel duurder en veeeeeel moeilijker om mee te vliegen, ik oefen veel op simulator (echt rc simulator he, Reflex)
mijn 2 grave heli's:

http://www.hcw-rc.nl/Pictures/T-Rex%20450SE%20(Silver).jpg

http://www.hobbyzone.com/rc_helicopters_align_t-rex_600_alum_combo.htm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan