Archief - Taxipost

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
iemand die weet wat er gebeurd met je taxipost pakje als je niet thuis bent? vind het niet echt op de taxipost afdeling vd post website

Frado2005

Legacy Member
Da' klopt niet denk ik
Ik moest bellen naar het depot voor een tweede levering. Werd de dag erna geleverd

Jos_Albatros

Legacy Member
jonge jonge wat een prutsers, daarnet voor de zoveelste keer een verkeerd pakje aangekregen (die andere gast krijgt dus wrs mijn pakje)

da's al de vijfde keer ofzo

0m3g4

Legacy Member
zouden ze bij DPD beter ook doen. Niet al te lang geleden hebben ze een pakje, toen ik niet thuis was, bij één van m'n overburen afgegeven. Waar ik pas veel te laat achterkwam en zelf van huis tot huis kunnen gaan zoeken wie m'n pakje had...gezellig.

Lon$daLe

Legacy Member
*bump* iemand een idee tot hoe laat die leveren op de dag? moet normaal gezien vandaag komen ma ben wa ongeduldig :p

0n3Liner

Legacy Member
kan niemand zeggen, bij mij kwam dat meestal wel voor 14u.. maar taxipost zijn apen :angry: niets dan problemen!

Lon$daLe

Legacy Member
0n3Liner zei:
kan niemand zeggen, bij mij kwam dat meestal wel voor 14u.. maar taxipost zijn apen :angry: niets dan problemen!

bwa zo zijn er ook mensen die zeggen dat de fakteur ne aap is , ma kheb tot heden altijd mn doosje gekregen met de juiste inhoud :) zal wel aankomen :p

WhiSpEr

Legacy Member
Hier ook niets anders als problemen mee gehad. Ik vraag mij eigelijk af met welke graad van efficiëntie die mannen daar werken.

Ik kreeg n pakje toegestuurd op zaterdag normaal gezien. In de middag bellen ze mij. "Ja meneer uw adres is denk ik fout opgeschreven". Alles goed en wel, kan de beste al es overkomen. Maandag gingen ze terugkomen in de namiddag. Ik blijf dus thuis in de namiddag en niemand te zien. Blijkt dat ze in de voormiddag waren geweest.

Alles nog ok, ik bel naar hen voor een 2de levering (heb daar 15minuten in een wachtrij gestaan om iemand aan de lijn te krijgen). Ze komen woensdag terug dat pakje afleveren. Ik blijf de HELE dag thuis en niemand te zien. Dan bel ik, vrij lastig, naar taxipost. Blijkt dat ze nog altijd dat foute adres hadden (terwijl dit aangepast moest zijn) en de moeite niet hadden genomen om te bellen.

Eén dag later ga ik zelf het pakje halen. Na een wachtrij van een uur zegt de mevrouw aan de balie mij doodvriendelijk dat mijn pakje er NIET is en waarschijnlijk nog in een voertuig zit. Ongelooflijk, nadat ik bevestiging gekrege had dat het er de dag nadien zou zijn, is het er niet. Na ongeveer een halfuur verdwenen te zijn, komt die mevrouw toch nog met mijn pakje opdraven.

Efficiëntie is daar ver zoek..

EDIT: maar om ff on topic te blijven, ge krijgt nen brief me een codenummer op. Ge moet dan naar hen bellen en dan kunde een 2de levering aanvragen. Of ge kuntet ook gewoon in hunnen depo gaan halen maar das wel af te raden wegens de gigantische wachtrij dat daar volgens mij elken dag staat...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan