Hier ook niets anders als problemen mee gehad. Ik vraag mij eigelijk af met welke graad van efficiëntie die mannen daar werken.
Ik kreeg n pakje toegestuurd op zaterdag normaal gezien. In de middag bellen ze mij. "Ja meneer uw adres is denk ik fout opgeschreven". Alles goed en wel, kan de beste al es overkomen. Maandag gingen ze terugkomen in de namiddag. Ik blijf dus thuis in de namiddag en niemand te zien. Blijkt dat ze in de voormiddag waren geweest.
Alles nog ok, ik bel naar hen voor een 2de levering (heb daar 15minuten in een wachtrij gestaan om iemand aan de lijn te krijgen). Ze komen woensdag terug dat pakje afleveren. Ik blijf de HELE dag thuis en niemand te zien. Dan bel ik, vrij lastig, naar taxipost. Blijkt dat ze nog altijd dat foute adres hadden (terwijl dit aangepast moest zijn) en de moeite niet hadden genomen om te bellen.
Eén dag later ga ik zelf het pakje halen. Na een wachtrij van een uur zegt de mevrouw aan de balie mij doodvriendelijk dat mijn pakje er NIET is en waarschijnlijk nog in een voertuig zit. Ongelooflijk, nadat ik bevestiging gekrege had dat het er de dag nadien zou zijn, is het er niet. Na ongeveer een halfuur verdwenen te zijn, komt die mevrouw toch nog met mijn pakje opdraven.
Efficiëntie is daar ver zoek..
EDIT: maar om ff on topic te blijven, ge krijgt nen brief me een codenummer op. Ge moet dan naar hen bellen en dan kunde een 2de levering aanvragen. Of ge kuntet ook gewoon in hunnen depo gaan halen maar das wel af te raden wegens de gigantische wachtrij dat daar volgens mij elken dag staat...