BlisteringByte
Legacy Member
M'n voetbalschoenen stinken altijd keihard na 't gebruik (zijn nieuw van september) op gras/nat gras..
dusja ik steek er dan altijd krantenpapier in voor 't drogen,
dag erna is da droog en haal 'k da STINKEND papier er uit..
ma dag later stinkt 't nog altijd even erg,
ma echt super hard stinken he..
dusja niemand raad van tante kaat?
dusja ik steek er dan altijd krantenpapier in voor 't drogen,
dag erna is da droog en haal 'k da STINKEND papier er uit..
ma dag later stinkt 't nog altijd even erg,
ma echt super hard stinken he..
dusja niemand raad van tante kaat?
). Ik denk zelfs da ze er een reclammeke over aant make zijn, ni? 

. Wat ook helpt is uw schoenen is kuisen, ipv er gewoon krantenpapier in te steken(of gewoon al is soppen in een emmer water met wat detol in ofzo).

