Archief - Stinkende Voetbalschoenen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlisteringByte

Legacy Member
M'n voetbalschoenen stinken altijd keihard na 't gebruik (zijn nieuw van september) op gras/nat gras..

dusja ik steek er dan altijd krantenpapier in voor 't drogen,
dag erna is da droog en haal 'k da STINKEND papier er uit..

ma dag later stinkt 't nog altijd even erg,
ma echt super hard stinken he..

dusja niemand raad van tante kaat? :niceone:

scheet_10

Legacy Member
Jep, spuitbuske voor tegen de stinkende voeten, ma wa ook 'preventief' gebruikt kan worden (in de schoene dus :P). Ik denk zelfs da ze er een reclammeke over aant make zijn, ni? :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
scheet_10 zei:
Jep, spuitbuske voor tegen de stinkende voeten, ma wa ook 'preventief' gebruikt kan worden (in de schoene dus :P). Ik denk zelfs da ze er een reclammeke over aant make zijn, ni? :)

yep!
'vochtige blabla zijn de perfecte omstandigheden vor schimmels eeeetc'

poekie 2

Legacy Member
Oit eens op tv gezien ( Schoon en Meedogenloos )
Dat je er vanillesuikerzakjes moet inleggen :unsure:

Battou

Legacy Member
Ma denk niet dat hij het op stinkvoeten heeft hoor. Denk eerder dat da de combinatie van gras, aarde, zweten,.. is. Als die dan niet voldoende lucht krijgen heb je dat al snel. Ik had da vroeger ook soms als ik de avond zelf te lui was om mn zak uit te laden. Maar echt ondraaglijk was dat nooit, is goe buiten zetten misschien?

Shyheim

Legacy Member
Is toch normaal da da bekke geurkes heeft, nee? Of is 't echt fantastisch neig stinken dat ge het tot boven riekt als ge aan 't lopen zijt? :unsure:
Ik legde die toch altijd een nachtje buiten onder ons afdakske nadat ik die gewassen had, nooit gene last mee.

GMotha

Legacy Member
Zweetstank of grasstank?

Naar't schijnt werkt het als ge uw schoenen even in de ijskast steekt. Kzou't niet weten.

blacky

Legacy Member
gewoon gazettenpapier insteken die neemt al het vocht op en paar uur later zijn ze weer zo droog als iets. voorkomt ook geuren

BlisteringByte

Legacy Member
mm kheb ze dan ook buiten gezet,
keer kijken of da werkt e :)

alvast bedankt..

devilface

Legacy Member
Bij de apotheker een gele bus tegen de zweetvoeten gaan halen ;). Wat ook helpt is uw schoenen is kuisen, ipv er gewoon krantenpapier in te steken(of gewoon al is soppen in een emmer water met wat detol in ofzo).

StOfWoLkSkE

Legacy Member
Der bestaan verschillende soorten schoendeo's gewoon in de supermarkt te vinden.
Als het echt van zweetvoeten is raad ik je aan om Daktarine te halen bij je apotheker. Dit verwijdert geurtjes en dood alle bacterïen in je schoenen.

DGEN

Legacy Member
na de training oid..schoenen meteen afborstelen
daarna buiten leggen voor een nachtje met van die schoentangetjes oid :)
maar schoendeo's? :confused:

StOfWoLkSkE

Legacy Member
DGEN zei:
maar schoendeo's? :confused:

Die bestaan echt en worden heel veel door klimmers gebruikt.
Die schoenen zijn bijna volledig van rubber aan de buitenzijde en ademen bijna niet. Tegen geur en bacteriën gebruikt men schoendeo's, boorzuurshilfer of daktarine.
Er zijn veel middeltjes op de markt hier tegen.

hatetn

Legacy Member
beste da ge kunt doen is meteen afwassen en buiten leggen en er desnoods iets insteken da het vocht en de geur wegneemt
maar echt zwaar stinken doen da toch nooit tenzij ge der nie naar omkijkt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan