SMa
Legacy Member
Zijn er treinstakingen gepland vandaag?
Ik hoor van alle kanten dat het zo is, maar in de krant stond dat ze enkel zaterdag zouden staken.
Wat is het nu? Op internet valt daar ook al niet veel info over te vinden.
(ik vertrek over een half uurtje en zou het dus graag snel weten
)
Ik hoor van alle kanten dat het zo is, maar in de krant stond dat ze enkel zaterdag zouden staken.
Wat is het nu? Op internet valt daar ook al niet veel info over te vinden.
(ik vertrek over een half uurtje en zou het dus graag snel weten
)