Stancke
Legacy Member
Beste,
Kan ik gratis (via i-net dus) aan het Staatsblad geraken? Ik dacht van niet maar ik heb het KB nodig van de gewijzigde voorrangsregels van 9/02/07 (of 10/02/07)
Indien iemand mij dit deze avond nog zou kunnen doorsturen of weet ik veel,mijn dank zal groot zijn
Ja, ik ben er niet vroeg bij maar het is vakantie voor iets.
Mvg,
Stancke
Kan ik gratis (via i-net dus) aan het Staatsblad geraken? Ik dacht van niet maar ik heb het KB nodig van de gewijzigde voorrangsregels van 9/02/07 (of 10/02/07)
Indien iemand mij dit deze avond nog zou kunnen doorsturen of weet ik veel,mijn dank zal groot zijn
Ja, ik ben er niet vroeg bij maar het is vakantie voor iets.
Mvg,
Stancke
