NSA.Rhinox
Legacy Member
Wees gegroet!
Onze sportclub is in een paar maanden uitgegroeid van een handvol mensen naar de volle 25. Bijgevolg kunnen we niet meer deftig trainen in ons kleine zaaltje. We willen verhuizen naar een andere locatie, maar zo'n dingen kosten geld. Mijn vraag aan alle mensen met ervaring in een vereniging: wat zijn goeie manieren om met beperkte middelen geld bijeen te sprokkelen?
Ons hoofddoel is voorlopig om de club draaiende te houden, en daarna om ne spaarpot aan te leggen voor nieuw materiaal, trainings van de club etc. We hebben al een paar ideeën, maar misschien zitten hier nog mensen die ons wat willen helpen met denken.
Alvast vriendelijk bedankt!
Onze sportclub is in een paar maanden uitgegroeid van een handvol mensen naar de volle 25. Bijgevolg kunnen we niet meer deftig trainen in ons kleine zaaltje. We willen verhuizen naar een andere locatie, maar zo'n dingen kosten geld. Mijn vraag aan alle mensen met ervaring in een vereniging: wat zijn goeie manieren om met beperkte middelen geld bijeen te sprokkelen?
Ons hoofddoel is voorlopig om de club draaiende te houden, en daarna om ne spaarpot aan te leggen voor nieuw materiaal, trainings van de club etc. We hebben al een paar ideeën, maar misschien zitten hier nog mensen die ons wat willen helpen met denken.
Alvast vriendelijk bedankt!
)

Als je van een 'handjevol' vertrokken bent kunnen we wel stellen dat het aantal inkomsten minstens verdubbeld is.