Archief - Spandex en consoorten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
wel, kben op zoek naar zo van die "spandex" kleren, kleren die zeer goed aansluiten, meer bepaald een korte broek met bretellen aan, en een lange broek met bretellen aan, zulke kleren zijn warm en dun, dan lopek nie altijd gelijk nen eskimo op mijn werk (waar het vreed kou is soms), alleen is het probleem dattek nie weet waar ik moet zoeken, gewone broekskes vinnek wel, maar kzoek er met bretellen aan, kheb al horen zeggen dattek in triathlon winkels zou moeten kijken, maar mss weten de mensen hier een paar winkels zijn tegen Gent waar ik zulke kleren zou kunnen vinden?

ik dank u zeer :)

Box

Legacy Member
Ga eens naar een fietswinkel. Bij sommige koersbroeken van Shimano kunt ge kiezen of ge die met zeem of zonder neemt. Zo eentje zonder zou ideaal knn zijn. Is natuurlijk wel niet goedkoop, en ik ben niet zeker of ze bij hun korte broeken ook de keuze geven tss met of zonder zeem. Maar je kan het maar eens bekijken he.
Anders zou ik alvast eens langsgaan in een sportwinkel waar ze specialiseren in loopschoenen en -kledij. Ook daar zullen lange broeken geen probleem zijn, korte daarentegen...
Een derde alternatief is Skinfit. Die hebben zowel korte als lange en halflange broeken, en die hebben ook zo'n thermisch ondergoed (is zalig spul om in de winter te trainen). Spijtige aan de zaak is dat het moeilijk te verkrijgen is. Neem eens een kijkje op http://www.skinfit-benelux.be/ . Mss als je contact opneemt met die mensen dat je wel iets kan regelen. Je wilt vooral kijken naar de aero reeks, en voor het ondergoed de klima spullen.

Veel succes nog met uw zoektocht ;)

SkY

Legacy Member
Inderdaad voor een skinfit gaan. Als ik ga snowboarden heb ik er altijd eentje aan en moest het niet van de wind afhangen zou ik gewoon met mijn skinfit op de piste staan :-)

Moloch

Legacy Member
thx voor den info :) zo een koersbroek zonder zeem hebbek al met bretellen maar spant imo nie genoeg, zal eens zien voor naar diene skinfit

ik dank u zeer :)

ASHERON

Legacy Member
kheb hier nen lange spandex liggen, ge moogt em ebben voor 20 €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan