Archief - Spam via mijn e-mail

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bontus

Legacy Member
Beste forummers,
iedereen haat spam in deze internetwereld en ik dus ook. Blijkbaar slagen spammers er ook in om spam te verspreiden onder iemand anders zijn naam.
Kijk deze mail kreeg ik vandaag:

stop spamming fookin mine or i will take legal action against you for selling pharmecuticals which are banned in parts of the uk and i study law so know i am fully able to do this

reteiP zei:
Are you serious about this?
Link to your blog please.
Thanks,
Beton

yes im serious it is a blog for music talent not a tarted up drug vending operation,
you have the link obviously to have spammed it and if you wonder if im serious or not why dont you try testing me again n see how far ur aknowledged tests get you ?


Los daarvan (want ook een ander adres), gebeurt het bij mij ook vaak dat mensen me toevoegen op MSN, ik block ze niet onmiddellijk maar voeg ze zelf ook niet toe. Dan spreken ze me aan met een voornaam (niet de mijne). Ik zeg dan rustig dat ik niet zo heet. Dan geloven ze me niet en zeggen ze dat ik met hun voeten speel.
Ze beweren dan dat ik hun zelf dit adres gegeven had...

Lijkt me in dat geval dat iemand mijn MSN handle uitgeeft als het zijne om breezersletten af te wimpelen of zo.



Nu mijn vraag, ben ik de enige die hier constant last van heeft? Of is mijn emailadres gewoon het eerste dat in mensen hun gedachten opkomt om te gebruiken voor te spammen/rond te delen... ?

wouter_dc

Legacy Member
reteiP zei:
Of is mijn emailadres gewoon het eerste dat in mensen hun gedachten opkomt om te gebruiken voor te spammen/rond te delen... ?

Als je e-mailadres [email protected] is, ja dan wel. Anders absoluut niet.


Gewoon puur toeval, en ik denk ook niet dat die gast iets kan doen hoor. En als hij je toch zou aanklagen (wat ik absoluut niet geloof en zijn Engels is ook barslecht voor iemand die zogezegd rechten in uk studeert) dan komen ze je controleren en vinden ze niets. Ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken.

Bontus

Legacy Member
Ben niet bang van zijn palmares aan gewonnen rechtzaken maar ik vind het gewoon raar.
Die spambaronnen waar zitten die zoal?
En mijn adres is nie echt voordehand liggend.

Radiance

Legacy Member
Mails versturen onder andermans naam is echt geen rocket science hoor. Uw mailadres heb je ongetwijfeld ooit eens ingevuld op "een" site, die em dan doorverkocht heeft. Vaak zullen ze die adressen dan weer gaan gebruiken als afzender omdat ze echt bestaan en ze zo moeilijk te blokkeren zijn.

Wat je daar aan kan doen ? vrij weinig.

Lon$daLe

Legacy Member
ik kreeg laatst een email gezonden vanaf mijn email adres ,deed em open en twas gwn een wit bericht zonder tekst , en bij afzender stond mijn email , nie aantrekken zegk zo :p

WillemVM

Legacy Member
reteiP zei:
Beste forummers,
iedereen haat spam in deze internetwereld en ik dus ook. Blijkbaar slagen spammers er ook in om spam te verspreiden onder iemand anders zijn naam.
Kijk deze mail kreeg ik vandaag:








Los daarvan (want ook een ander adres), gebeurt het bij mij ook vaak dat mensen me toevoegen op MSN, ik block ze niet onmiddellijk maar voeg ze zelf ook niet toe. Dan spreken ze me aan met een voornaam (niet de mijne). Ik zeg dan rustig dat ik niet zo heet. Dan geloven ze me niet en zeggen ze dat ik met hun voeten speel.
Ze beweren dan dat ik hun zelf dit adres gegeven had...

Lijkt me in dat geval dat iemand mijn MSN handle uitgeeft als het zijne om breezersletten af te wimpelen of zo.



Nu mijn vraag, ben ik de enige die hier constant last van heeft? Of is mijn emailadres gewoon het eerste dat in mensen hun gedachten opkomt om te gebruiken voor te spammen/rond te delen... ?
opeens voegde 62 turke mij toe en begon die allemaal turks tege mij te babbelen

gebeurt nogsteeds paar keer per week

best irritant

Tweak37

Legacy Member
Frontpage zei:
opeens voegde 62 turke mij toe en begon die allemaal turks tege mij te babbelen

gebeurt nogsteeds paar keer per week

best irritant

62?

humor :)

Howitzer

Legacy Member
reteiP zei:
Beste forummers,
iedereen haat spam in deze internetwereld en ik dus ook. Blijkbaar slagen spammers er ook in om spam te verspreiden onder iemand anders zijn naam.
Kijk deze mail kreeg ik vandaag:








Los daarvan (want ook een ander adres), gebeurt het bij mij ook vaak dat mensen me toevoegen op MSN, ik block ze niet onmiddellijk maar voeg ze zelf ook niet toe. Dan spreken ze me aan met een voornaam (niet de mijne). Ik zeg dan rustig dat ik niet zo heet. Dan geloven ze me niet en zeggen ze dat ik met hun voeten speel.
Ze beweren dan dat ik hun zelf dit adres gegeven had...

Lijkt me in dat geval dat iemand mijn MSN handle uitgeeft als het zijne om breezersletten af te wimpelen of zo.



Nu mijn vraag, ben ik de enige die hier constant last van heeft? Of is mijn emailadres gewoon het eerste dat in mensen hun gedachten opkomt om te gebruiken voor te spammen/rond te delen... ?


Ik heb exact hetzelfde..
Ongeveer elke dag wordt ik door gemiddeld 2 a 3 mensen toegevoegd.
Allemaal hebben ze een @hotmail.fr adres en hebben ze Marrokaanse namen in hun nicks...

Howitzer

Legacy Member
Never!

(Ik heb nog nergens een emailadres ingevuld op een pornsite..)

-Helld0g-

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
heb ik al gedaan btw^ :p

muaha in de tijd dat ik daar nog goesting voor had vulde ik ook regelmatig iemand van mn msn lijst zn email in op zo'n sites...

Bontus

Legacy Member
Henning Wiekhorst <[email protected]> today

Who ever you, stop spaming the world with inmoral shit.
If you continue to do that I will do everything to hunt you down.

I hope I made myself cristal clear that

Ik ben echt spambaron aan het worden :unsure:

Gavin

Legacy Member
Waarom reageren die mensen daarop?
Report spam en problem solved.

Als ik naar elk spamadres moet sturen dat ik ze ga neerhalen -_-..


Henning Wiekhorst :lol:

Block

Legacy Member

Bontus

Legacy Member
Welcome to primeupload.com!

Please keep this email for your records. Your account information is as
follows:

----------------------------
Username: johnbeton
Password: fucker
----------------------------

Please if you forget your password,pleae use <a
href=http://primeupload.com/login.php>I forgot my password</a>.

Thank you for registering.

primeupload.com
als iemand een primeupload account nodig heeft, iemand anders is zo vriendelijk geweest hem te registreren vie mij mail.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan