Bontus
Legacy Member
Beste forummers,
iedereen haat spam in deze internetwereld en ik dus ook. Blijkbaar slagen spammers er ook in om spam te verspreiden onder iemand anders zijn naam.
Kijk deze mail kreeg ik vandaag:
Los daarvan (want ook een ander adres), gebeurt het bij mij ook vaak dat mensen me toevoegen op MSN, ik block ze niet onmiddellijk maar voeg ze zelf ook niet toe. Dan spreken ze me aan met een voornaam (niet de mijne). Ik zeg dan rustig dat ik niet zo heet. Dan geloven ze me niet en zeggen ze dat ik met hun voeten speel.
Ze beweren dan dat ik hun zelf dit adres gegeven had...
Lijkt me in dat geval dat iemand mijn MSN handle uitgeeft als het zijne om breezersletten af te wimpelen of zo.
Nu mijn vraag, ben ik de enige die hier constant last van heeft? Of is mijn emailadres gewoon het eerste dat in mensen hun gedachten opkomt om te gebruiken voor te spammen/rond te delen... ?
iedereen haat spam in deze internetwereld en ik dus ook. Blijkbaar slagen spammers er ook in om spam te verspreiden onder iemand anders zijn naam.
Kijk deze mail kreeg ik vandaag:
[email protected] zei:stop spamming fookin mine or i will take legal action against you for selling pharmecuticals which are banned in parts of the uk and i study law so know i am fully able to do this
reteiP zei:Are you serious about this?
Link to your blog please.
Thanks,
Beton
[email protected] zei:yes im serious it is a blog for music talent not a tarted up drug vending operation,
you have the link obviously to have spammed it and if you wonder if im serious or not why dont you try testing me again n see how far ur aknowledged tests get you ?
Los daarvan (want ook een ander adres), gebeurt het bij mij ook vaak dat mensen me toevoegen op MSN, ik block ze niet onmiddellijk maar voeg ze zelf ook niet toe. Dan spreken ze me aan met een voornaam (niet de mijne). Ik zeg dan rustig dat ik niet zo heet. Dan geloven ze me niet en zeggen ze dat ik met hun voeten speel.
Ze beweren dan dat ik hun zelf dit adres gegeven had...
Lijkt me in dat geval dat iemand mijn MSN handle uitgeeft als het zijne om breezersletten af te wimpelen of zo.
Nu mijn vraag, ben ik de enige die hier constant last van heeft? Of is mijn emailadres gewoon het eerste dat in mensen hun gedachten opkomt om te gebruiken voor te spammen/rond te delen... ?



