WimLuyckx
Legacy Member
Hallo,
Het kan zijn dat ik mijn gsm binnen moet doen bij krefel want hij zit serieus te flippen ( Strepen op het scherm wit beeld zulke dingen)
Het is een sony ericson w300 I
Iemand ervaring met het RMA bij sony ericson?
Hoe lang dit duurt
Krijg je makkelijk geld voor nieuw toestel?
Grtz
wimme
Het kan zijn dat ik mijn gsm binnen moet doen bij krefel want hij zit serieus te flippen ( Strepen op het scherm wit beeld zulke dingen)
Het is een sony ericson w300 I
Iemand ervaring met het RMA bij sony ericson?
Hoe lang dit duurt
Krijg je makkelijk geld voor nieuw toestel?
Grtz
wimme


