Vollmond
Legacy Member
Ik ga met een groep van 6 mensen in februari (3-10feb) snowboarden in Salzburg. Om precies te zijn in Maria Alm, hotel Salzburgerhof.
En ik vroeg me maar gewoon is af... zijn er hier toevallig (zeer toevallig zou het zijn ik weet het =)) die daar al geweest zijn? (Zoja? Positieve en negatieve ervaring zijn welkom =))
En ik vroeg me maar gewoon is af... zijn er hier toevallig (zeer toevallig zou het zijn ik weet het =)) die daar al geweest zijn? (Zoja? Positieve en negatieve ervaring zijn welkom =))