Archief - snelheidsprobleem telenet internet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
2 weke gelede krege we telefoon van telenet da ze onze modem moeste kome vervange om betere kwaliteit te kunne levere voor telefoon en internet, vorige week zijn ze da kome doen.

sinds dan ging internet ongeloofelijk traag, ik dacht eerst da we op smallband zate (einde van de maand, dus geloofwaardige uitleg :p), gistere ging internet nog altijd verschrikkelijk traag, ik kijk de telemeter na en die staat op 1% dus geen smallband.
Ik heb router gereset, factory settings terug gezet, andere pc's geprobeerd, niks werkt.

nog mense me dees probleem?

NoizeSuppressor

Legacy Member
bij mij sleept dat al maanden aan, geregeld dat het traag gaat. Modemtest ok is hun reactie ligt aan mij. Goed, vandaag is de aangetekende brief vertrokken ze mogen hun internet houden :)

=(X)=RaVen=

Legacy Member
ik ga die nieuwe modem gewoon weigeren denk, nog niks als slechte dingen van gehoord

epsilon

Legacy Member
Ook geprobeerd om je modem rechtstreeks aan de pc te hangen zonder de router?

spikie

Legacy Member
epsilon zei:
Ook geprobeerd om je modem rechtstreeks aan de pc te hangen zonder de router?

nee, da ga ik vanavond is probere, hebbek ook al aan gedacht. als da ni helpt nekeer naar telenet belle

Bjorn

Legacy Member
heb ook zo'n nieuwe modem gekregen als ze digital tv komen installeren zijn. heb er 2 weken problemen mee gehad voor internet deftig werkte, en van den enen dag op den anderen werkte alles weer zoals voorheen :s

moehaa!

Legacy Member
WIj hebben ook telenet digital en nooit problemen gehad wnr ze da kwame instaleren.
Ze hebbe wel gewoon ne switch bijgezet bij ons, we hielden wel onze originele modem.

kRa

Legacy Member
hier werkt mene telemeter niemeer sinds de nieuwe modem :P , das nu al 6 maanden da mene meter op 0 blijft staan :D

SharkyXTS

Legacy Member
5 maand geleden Telenet Digitale TV binnengehaald, ook nieuwe modem + switch gekregen. Sindsdien werkt men Telemeter niet meer, wat wel positief is natuurlijk :). Maar de laatste weken ligt m'n internet echter meer en meer plat. En telkens voor een halve dag of langer. 't Is dat ik limietloos surf en er tegenop zie om over te schakelen, of anders was'k allang weg bij Telenet.

Ices

Legacy Member
Bij ons ging het ook ni goe. Na meerdere keren bellen was het altijd dezelfden uitleg terwijl we reeds hadden gezegd dat we al alles geprobeerd hadden, iemand laten komen was blijkbaar niet gemakkelijk. Tot we hen vertelden ons abonnement op te zeggen, twas rap gefixt.

pieta

Legacy Member
oL|Pulse zei:
hier werkt mene telemeter niemeer sinds de nieuwe modem :P , das nu al 6 maanden da mene meter op 0 blijft staan :D

marry me:love:


overlaatst ook een neiuwe modem gekregen, eigenlijk geen problemen mee gehad

EternalSilence

Legacy Member
snelheidsproblemen .. ??


hie valt gewoon het internet willekeurig uit.
en tis nooit hun fout, ook de TV werkt dan niet.
allee vandaag gebeurt.
njah ....
+ het feit da ik nu na 5jaar aanvragen nog steeds niet mijn telenet username en pass gekregen heb, zoda ik eens mijn telenetmeter kan bezien :sop:

Robust²

Legacy Member
Heh, spikeymouse, dezelfde van ooit eens op tricking.be?
Nu, hier laatst ook een nieuwe modem gehad en niets van problemen eigenlijk, behalve dat mijn snelheid niet hoog genoeg ligt, nog meer dan aanvaardbaar hoor, maar ik zou ongeveer 3 keer zo veel moeten halen als ik speedtests doe..

Bose

Legacy Member
oL|Pulse zei:
hier werkt mene telemeter niemeer sinds de nieuwe modem :P , das nu al 6 maanden da mene meter op 0 blijft staan :D

zwijgen!! :)

anyway: telenet bokt hier thuis ook weleens de laatste tijd :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan