Archief - SMS (only for people in love)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoenDK

Legacy Member
Ik ben op zoek naar lieve berichtjes om te sms'en naar mijn nieuwe vriendin :) Ik heb er vroeger heeeeel veel gehad, maar ben ze helaas allemaal vergeten... :sad: Zijn er hier op het forum die zo nog eentje staan hebben in hun gsm? Meestal zijn het een paar zinnen in het Engels, die toch een glimlach doen verschijnen aan diegene die het bericht ontvangt :) Thx.


(het zijn dus geen persoonlijke berichten, eerder zo algemene teksten die iedereen kan gebruiken...)

-Helld0g-

Legacy Member
is da ni zo doorzichtig als ge zo'n dingen begint zenden?? bedenk er zelf es wa ;)

Colli

Legacy Member
Mini zei:
Der zal mss nen glimlach op haar gezicht verschijne(als ze gevoel voor humor heeft toch)
Ik zou ook voor meer iets persoonlijker gaan. Die andere zjin zo van die ordinaire versiertruks :p

GAMERdude

Legacy Member
da gelle echt bij zoiets nadenkt verbaast me eiglek ^^ ik doe gewoon maar wa :p

bludgeoned

Legacy Member
Meest zielige thread ooit.
Straks vraag je nog welk slipje je best aantrekt voor je naar haar gaat.
Zelf in de "ik heb een lief" thread zouden ze er mee lachen.
Als ik dat zou doen bij mijn vriendin lacht ze me vierkant in mijn gezicht uit (en terecht trouwens)
Ik smeer deze middag choco op mijn boterhammetjes of heb je een beter idee.
Ik denk dat ik straks om de krant ga, maar welke zal ik nemen.

-Helld0g-

Legacy Member
bludgeoned zei:
Meest zielige thread ooit.
Straks vraag je nog welk slipje je best aantrekt voor je naar haar gaat.
Zelf in de "ik heb een lief" thread zouden ze er mee lachen.

haha you're funny! (en kben ni ironisch bezig, smile of the day tot nu toe :lol: )

nTFs

Legacy Member
Wees toch gewoon orgineel ipv die voorgeprogrammeerde bullshit.

-Helld0g-

Legacy Member
er moet minstens 1 van deze dingen in IEDER sms'je voorkomen:
-'k hou van u/I love you/hvj
-kwil je nooit kwijt/you and me forever
-ge zijt zalig etc...
-en nog veel ander van da melig gedoe, meisjes love it :P

als ge een combinatie van verschillende maakt krijgde bonuspunten, en tussen de regels kunde ook nog overt weer, haar activiteiten of andere zever zeveren :D

bludgeoned

Legacy Member
Mijn cynisme heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik nog steeds examens heb, terwijl iedereen die ik ken al gedaan heeft.
Maar toch meen ik ieder woord dat ik zeg.
Je bent verdorie pas samen en nu weet je al niet meer wat te doen, wat gaat dat geven later.
Btw Koen: Ik raad aan om nog even raad te vragen na hoeveel minuten voorspel (als je dat al doet) je je uil erin ramt (om het met de woorden van LTJ te zeggen).

Santa

Legacy Member
Van die berichten zijn echt UIT man; vrouwen willen dat niet meer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan