KoenDK
Legacy Member
Ik ben op zoek naar lieve berichtjes om te sms'en naar mijn nieuwe vriendin
Ik heb er vroeger heeeeel veel gehad, maar ben ze helaas allemaal vergeten...
ad: Zijn er hier op het forum die zo nog eentje staan hebben in hun gsm? Meestal zijn het een paar zinnen in het Engels, die toch een glimlach doen verschijnen aan diegene die het bericht ontvangt
Thx.
(het zijn dus geen persoonlijke berichten, eerder zo algemene teksten die iedereen kan gebruiken...)
Ik heb er vroeger heeeeel veel gehad, maar ben ze helaas allemaal vergeten...
ad: Zijn er hier op het forum die zo nog eentje staan hebben in hun gsm? Meestal zijn het een paar zinnen in het Engels, die toch een glimlach doen verschijnen aan diegene die het bericht ontvangt
Thx.(het zijn dus geen persoonlijke berichten, eerder zo algemene teksten die iedereen kan gebruiken...)


)