Tah_b00nz0r
Legacy Member
ik zie hier net da ik ineens 12gig ipv 10gig/maand mag verbruiken?
is da sinds deze maand fzo want tis de eerste keer dat mij da echt opvalt ook al heb ik ispmonitor en kijk ik dus geregeld naar men volume ^^
aja ik maak hier zelf rap nen thread voor aan, sluit dit maar voor mijn part als men vraag beantwoord is
is da sinds deze maand fzo want tis de eerste keer dat mij da echt opvalt ook al heb ik ispmonitor en kijk ik dus geregeld naar men volume ^^
aja ik maak hier zelf rap nen thread voor aan, sluit dit maar voor mijn part als men vraag beantwoord is

ik reclameer er nie over ze maar was gewoon eens nieuwsgierig om te weten of die nu al hun limieten ook wa verhoogt hebbe 
