Jedi M.S.
Legacy Member
Hoi,
Ik heb nu reeds een 3-tal maanden Simyo, en tot nu toe heb ik er praktisch nog geen problemen mee gehad.
Maar vandaag heb ik iets heel raars voor. Ik heb namelijk een zeer zwak bereik. Als ik met personen bel hoor ik hun amper doordat hun stem constant wegvalt. Dit is een 5-tal uur geleden gestart. De simkaart in een andere GSM steken helpt niet, en effe uit m'n appartement komen en naar buiten gaan helpt ook niet. Ligt dit dan aan Simyo of aan Base (omdat Simyo hun netwerk gebruikt) ?
Thanks
Ik heb nu reeds een 3-tal maanden Simyo, en tot nu toe heb ik er praktisch nog geen problemen mee gehad.
Maar vandaag heb ik iets heel raars voor. Ik heb namelijk een zeer zwak bereik. Als ik met personen bel hoor ik hun amper doordat hun stem constant wegvalt. Dit is een 5-tal uur geleden gestart. De simkaart in een andere GSM steken helpt niet, en effe uit m'n appartement komen en naar buiten gaan helpt ook niet. Ligt dit dan aan Simyo of aan Base (omdat Simyo hun netwerk gebruikt) ?
Thanks