Archief - SIM-kaart kapot?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr_Larsman

Legacy Member
Aangezien ik geen forum vondt om het op te zetten zet ik het hier maar, move het, of wijs me op het correcte topic als ik fout zit :)

Sinds eergisteren krijg ik de foutmelding 'Number not in use' als ik een bericht wil verzenden, kheb de gsm al heropgestart, sim-kaart eruit gehaald enzoverder, maar niks lijkt te helpen, kheb de kaart ook al in een andere gsm gestoken, en dat werkt ook niet. Kan iemand me helpen?

Mvg,

Mr_Larsman

Legacy Member
iTeRuMs zei:
Ga naar mobistar/base/proximus whatever en vraag het daar?

Ja, maar op die site staat alleen een FAQ en al die rommel, geen helpdesk nummer ofzo, en ik dacht 'misschien weet er iemand hier wat er aan de hand is'

*Mercenary*

Legacy Member
1. bellen naar klantendienst van uw provider (die nummer staat overal en zeker op hun site)

2. vondt met dt? OMG...

nigel555

Legacy Member
Toevallig verandert van abo naar betaal kaart?
Als je vraagt om uw abo op te zeggen en je vermeld niet dat je uw nummer wilt houden verwijderen ze uw nummer :)
Heb ik ook gehad en kreeg soort gelijke meldingen.

Mr_Larsman

Legacy Member
*Mercenary* zei:
1. bellen naar klantendienst van uw provider (die nummer staat overal en zeker op hun site)

2. vondt met dt? OMG...

Woo, de grammarpolice heeft weer een zondaar ontdekt! :o

Excuseert u mij voor deze grammaticale blunder, maar mag ik u erop wijzen dat we hier op een gamesforum zitten, en het hoegenaamd niks uitmaakt of er hier al dan niet fouten worden getypt, ik heb namelijk geen zin om elke post die ik hier plaats te gaan nalezen op fouten, enkel en alleen omdat idioten zoals u er zich interessant mee willen maken de eerdergenoemde fouten te ontdekken en te bekritiseren. Goed, ik schreef een fout, dat heeft zijne majesteit waarschijnlijk nog nooit gedaan, excuseert u mij voor m'n complete achterlijkheid.
Is je dag nu goed?

Vordesh

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Woo, de grammarpolice heeft weer een zondaar ontdekt! :o

Excuseert u mij voor deze grammaticale blunder, maar mag ik u erop wijzen dat we hier op een gamesforum zitten, en het hoegenaamd niks uitmaakt of er hier al dan niet fouten worden getypt, ik heb namelijk geen zin om elke post die ik hier plaats te gaan nalezen op fouten, enkel en alleen omdat idioten zoals u er zich interessant mee willen maken de eerdergenoemde fouten te ontdekken en te bekritiseren. Goed, ik schreef een fout, dat heeft zijne majesteit waarschijnlijk nog nooit gedaan, excuseert u mij voor m'n complete achterlijkheid.
Is je dag nu goed?

eh tegenwoordig moet ge mensen op hun schrijffouten wijzen of ge zijt nimmer cool, hou daar rekening mee vanaf nu :niceone:

enja: ga is nr ne winkel van mobistar, proximus waar da ge ook bijzit en ge zult rapper u antwoord hebben

iterums

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Ja, maar op die site staat alleen een FAQ en al die rommel, geen helpdesk nummer ofzo, en ik dacht 'misschien weet er iemand hier wat er aan de hand is'
Ik bedoelde een winkel, jeweetwel, zo'n reeël gebouw waarin mensen zijn die u kunnen helpen.

Gentille

Legacy Member
Als je simkaart kapot is, krijg je gratis en voor niets een nieuwe. Ze zetten al je gegevens gewoon over.

Mr_Larsman

Legacy Member
iTeRuMs zei:
Ik bedoelde een winkel, jeweetwel, zo'n reeël gebouw waarin mensen zijn die u kunnen helpen.

Nog zo een die denkt dat hij geweldig slim is door mijn domheid te accentueren met dit prachtige sarcastische zinnetje. Je had dit euvel eenvoudig kunnen verhelpen door het woordje 'winkel' effectief achter je 'mobistar/base/promixus whatever' zinsdeel te zetten, wist je dat? :o


@ Gentille; bedankt, tenminste een reply waar ik iets mee ben, topic mag dicht voor mijn part, ik erger me toch alleen maar aan alle smartasses hier.

Bose

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Nog zo een die denkt dat hij geweldig slim is door mijn domheid te accentueren met dit prachtige sarcastische zinnetje. Je had dit euvel eenvoudig kunnen verhelpen door het woordje 'winkel' effectief achter je 'mobistar/base/promixus whatever' zinsdeel te zetten, wist je dat? :o


@ Gentille; bedankt, tenminste een reply waar ik iets mee ben, topic mag dicht voor mijn part, ik erger me toch alleen maar aan alle smartasses hier.

n/o maar als ge ne OVT met dt schrijft scheelt er toch wel iets...

en spring gewoon in een winkel binnen en vraag het daar ofzo. juist alsof "de gamers van het gamersforum" het weten...

Spineless

Legacy Member
tkan ook zijn dat je simkaart verouderd is, dan moet je gwn een nieuwe halen (gratis dacht ik)

iterums

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Nog zo een die denkt dat hij geweldig slim is door mijn domheid te accentueren met dit prachtige sarcastische zinnetje. Je had dit euvel eenvoudig kunnen verhelpen door het woordje 'winkel' effectief achter je 'mobistar/base/promixus whatever' zinsdeel te zetten, wist je dat? :o


@ Gentille; bedankt, tenminste een reply waar ik iets mee ben, topic mag dicht voor mijn part, ik erger me toch alleen maar aan alle smartasses hier.
Ik bedoel: je zou sowieso beter naar een winkel gaan om zo het euvel op te lossen. En het was geen sarcasme, het was gewoon een bedenking op je reactie dat je meteen via internet alles probeert op te lossen, wat natuurlijk niet verkeerd is; maar er zijn dingen waarvoor het soms handiger is om ze niet via internet te behandelen. En ik wou zeker niet je 'domheid' accentueren, dat heb je zelf net gedaan. Trouwens, is het niet ironisch dat je zelf aangeeft dat we ons bevinden op een gamesforum, en dat je dan hier vragen gaat stellen over simkaarten?

[MSZS]KeViN

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Woo, de grammarpolice heeft weer een zondaar ontdekt! :o

Excuseert u mij voor deze grammaticale blunder, maar mag ik u erop wijzen dat we hier op een gamesforum zitten, en het hoegenaamd niks uitmaakt of er hier al dan niet fouten worden getypt, ik heb namelijk geen zin om elke post die ik hier plaats te gaan nalezen op fouten, enkel en alleen omdat idioten zoals u er zich interessant mee willen maken de eerdergenoemde fouten te ontdekken en te bekritiseren. Goed, ik schreef een fout, dat heeft zijne majesteit waarschijnlijk nog nooit gedaan, excuseert u mij voor m'n complete achterlijkheid.
Is je dag nu goed?

hahaha zalig gezegd:applause: , kgeef u volledig gelijk!!
back on topic nu :applause:

Mr_Larsman

Legacy Member
Bose zei:
n/o maar als ge ne OVT met dt schrijft scheelt er toch wel iets...

en spring gewoon in een winkel binnen en vraag het daar ofzo. juist alsof "de gamers van het gamersforum" het weten...

Neen, de "gamers van het gamersforum" weten het inderdaad niet, met uitzondering van enkelen die wél helpen, waarvoor nogmaals dank.

Btw;
1) Elke zin begint met een HOOFDLETTER.
2) Die 'juist' moet daar helemaal niet staan, het is m.a.w. een volstrekt overbodig woord in deze zin.
3) n/o is helemaal geen correcte nederlandstalige afkorting.
4) 'ge', 'ne' nooit van gehoord, welke taal is dit? :wtf:

Als je zoveel fouten maakt in twee paragraafjes van vier lijntjes... n/o, maar dan scheelt er wel iets hoor.

Mr_Larsman

Legacy Member
iTeRuMs zei:
Ik bedoel: je zou sowieso beter naar een winkel gaan om zo het euvel op te lossen. En het was geen sarcasme, het was gewoon een bedenking op je reactie dat je meteen via internet alles probeert op te lossen, wat natuurlijk niet verkeerd is; maar er zijn dingen waarvoor het soms handiger is om ze niet via internet te behandelen. En ik wou zeker niet je 'domheid' accentueren, dat heb je zelf net gedaan. Trouwens, is het niet ironisch dat je zelf aangeeft dat we ons bevinden op een gamesforum, en dat je dan hier vragen gaat stellen over simkaarten?

Neen, vermits er hier genoeg wordt gepraat en gediscussieerd over andere dingen. Wat heeft de regeringsformatie bv. met games te maken? En ik heb al nuttige antwoorden gekregen, dus het was helemaal niet stom om deze vraag te stellen.

iterums

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Neen, vermits er hier genoeg wordt gepraat en gediscussieerd over andere dingen. Wat heeft de regeringsformatie bv. met games te maken? En ik heb al nuttige antwoorden gekregen, dus het was helemaal niet stom om deze vraag te stellen.
Ok je hebt gelijk wat dat laatste betreft. Ik wil je echter laten weten dat ik mij ten volle heb ingezet om u te helpen. Probleem was gewoon dat ik mss wat te onduidelijk was, en jij iets te onnadenkend mss. Mijn punt is gewoon: is het zoveel moeite om het aan iemand van een gsmwinkel te vragen? Die zal u direct kunnen helpen, in tegenstelling tot wij, die het probleem niet vanop afstand kunnen ruiken. Wat zou jij zeggen, als ik je vraag: "Mijn gsm werkt niet meer: ik krijg de foutboodschap 'no provider of whatever'."

Bose

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Neen, de "gamers van het gamersforum" weten het inderdaad niet, met uitzondering van enkelen die wél helpen, waarvoor nogmaals dank.

Btw;
1) Elke zin begint met een HOOFDLETTER.
2) Die 'juist' moet daar helemaal niet staan, het is m.a.w. een volstrekt overbodig woord in deze zin.
3) n/o is helemaal geen correcte nederlandstalige afkorting.
4) 'ge', 'ne' nooit van gehoord, welke taal is dit? :wtf:

Als je zoveel fouten maakt in twee paragraafjes van vier lijntjes... n/o, maar dan scheelt er wel iets hoor.

applausje voor jezelf

Spineless

Legacy Member
komkom, stoppen met muggeziften allemaal. ik ben er zeker van dat Mr_Larsman perfect zijn grammatica kan als hij het wilt.

nu terug ontopic. :p

Mr_Larsman

Legacy Member
@ iTeRuMs; het is geen moeite om het aan iemand in een winkel te vragen, maar het is even weinig moeite om het op een forum te vragen, vandaar dat ik dacht 'laat ik het maar even aan de mensen van 9lives vragen, je weet maar nooit of er een oplossing uit de bus komt, zodat ik niet naar de winkel moet'. Maargoed, wat mij betreft: zand erover.

@ Bose; Dankjewel, echter ook een staande ovatie voor jou, omdat jij blijkbaar nooit dt fouten maakt, my hero :)

@ Spineless; je hebt gelijk.


Ontopic: Morgen spring ik eens in de winkel binnen, nu weet ik tenminste dat als ze kapot is, ik gratis een nieuwe krijg, iets wat ik daarvoor nog niet wist. Bedankdt voor de hulp allemaal.

PS: Die bedankdt is wel degelijk met opzet fout geschreven..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan