Mr_Larsman
Legacy Member
Aangezien ik geen forum vondt om het op te zetten zet ik het hier maar, move het, of wijs me op het correcte topic als ik fout zit
Sinds eergisteren krijg ik de foutmelding 'Number not in use' als ik een bericht wil verzenden, kheb de gsm al heropgestart, sim-kaart eruit gehaald enzoverder, maar niks lijkt te helpen, kheb de kaart ook al in een andere gsm gestoken, en dat werkt ook niet. Kan iemand me helpen?
Mvg,
Sinds eergisteren krijg ik de foutmelding 'Number not in use' als ik een bericht wil verzenden, kheb de gsm al heropgestart, sim-kaart eruit gehaald enzoverder, maar niks lijkt te helpen, kheb de kaart ook al in een andere gsm gestoken, en dat werkt ook niet. Kan iemand me helpen?
Mvg,

