pie-jie
Legacy Member
goeiemiddag,
misschien een rare vraag maar ik wist niet waar ik ze moest stellen dus zet ik ze maar hier ! als je nu een nieuwe gsm hebt maar sommige nummers staan op je oude gsm en sommige op je SIM kaart .. is er dan een manier om ze allemaal op je sim te krijgen?
Misschien evident maar ik heb er geen verstand van !
thx!
misschien een rare vraag maar ik wist niet waar ik ze moest stellen dus zet ik ze maar hier ! als je nu een nieuwe gsm hebt maar sommige nummers staan op je oude gsm en sommige op je SIM kaart .. is er dan een manier om ze allemaal op je sim te krijgen?
Misschien evident maar ik heb er geen verstand van !
thx!
