Archief - Schoenwinkel Prov. Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Emu

Legacy Member
Ik heb een paar paar nieuw schoenen nodig, en ik zoek dus een schoenwinkel met veel keuze, die ook nog eens goed geprijsd is. Dus geen dure bling bling, amar ook geen goekope brol.

Ik heb weinig kennis van deze zaken maar ik heb loopschoenen, sloefen, sneakers en nog iet voor mee te gaan werken nodig, ik zou ze graag dus allemaal in dezelfde winkel kopen.

Iemand goede winkels voor mij?

Kid_C

Legacy Member
http://www.torfs.be/

Hebben ze gigantisch veel eigenlijk...

dit dus:
8 Thirty - Adidas - Aigle - Airstep - Ambiorix - Ara - Asics - Australian - Ba-Beurre - Bana - Bellamy - Benetton - Beoriginal - Birkenstock - Bluehaven - BOO! - Brako - Bronx - Camel Active - Caterpillar - Chelsea Blues - Clarks - Converse - Crinkles - Dockers - Eastpak - Ecco - Emmy wieleman - Emotions - Epox - Esprit - Exit - Fila - Fluchos - Gabor - Gant Footwear - Geox Respire - Hedgren - Hispanitas - Hush Puppies - I am - Kangaroos - Kickers - Kipling Footwear - Kipling Tassen - Koxko - Lacoste - Laura & Ko - Laurent David - Little David - Marco Tozzi - Max & Julie - Merrell - Mexx - Nike - O'Neill footwear - Olivier Strelli - Palladium - Paul Green - Pikolinos - Primigi - Puma - Quick - Ragazzi - Replay Footwear - Ricosta - Rieker - River Woods - Romagnoli - Rondinella - Rucanor - S.Oliver - Samsonite - Scapa - Scapa Sports - Sebago - Sioux - Stones and Bones - Tamaris - Timberland - Tombuck - Tommy Hilfiger - Trezeta - Yellow Cab

^MystiQ

Legacy Member
Het zijn solden, kleed u warm en loop eens door de winkelstraten van antwerpen, het zou mij toch enorm hard verbazen als je geen schoenen zou vinden .. :D

Emu

Legacy Member
Ja ma winkele vind ik nie zo leuk + ik werk en we zitten in een drukke periode, dus ook geen verlof nu... daarom zou ik liefst gewoon na 1 winkel gaan en rap wa proberen enzo, en dan ook direct van diezelfde winkel iets naar mijn smaak kunnen meenemen :)

jorrelemargi

Legacy Member
Den Torfs is inderdaad een vrij goei keuze,
voor loopschoenen zou ik toch bij ne specialist als de runners service gaan, tenzij het voor nikes'kes is om is mee te gaan feesten

XoN`-

Legacy Member
vind de schoenewinkelgiganten in belgie mr pover :p

Kunt beter is nr olland gaan: tilburg, breda, eindhoven etc... VEEL meer keus & over het algemeen een PAK goedkoper als hier...

nway vans, brantano (:p), skatewinkels ... iig loop nekeer over straat ? that may help!

Jerryboy

Legacy Member
Ik ga bijna altijd naar Footlocker, aanbod is breed genoeg daar imo.

Maar loop keer door de meir fzo, das nu toch ni zoveel moeite :).

^^VooDoo^^

Legacy Member
Emu zei:
Ik heb een paar paar nieuw schoenen nodig, en ik zoek dus een schoenwinkel met veel keuze, die ook nog eens goed geprijsd is. Dus geen dure bling bling, amar ook geen goekope brol.

Ik heb weinig kennis van deze zaken maar ik heb loopschoenen, sloefen, sneakers en nog iet voor mee te gaan werken nodig, ik zou ze graag dus allemaal in dezelfde winkel kopen.

Iemand goede winkels voor mij?

Oei oei, in Antwerpen vinde niet veel schoenwinkels hoor!

Best eens naar Breda en dergelijks gaan zoals al aangehaald is in het topic!

Conqie

Legacy Member
Ik heb gehoord dat er winkels zijn in antwerpen stad, maar ik veronderstel dat het leugens zijn!

Ali_

Legacy Member
Sinds wanneer kun je niet veel schoenen meer kopen in 't stad?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan