blacky
Legacy Member
Mensen ik zit dus met een probleem de laatse 2 maanden moet ik niets anders doen dan scheten laten. Al bij al heb ik geluk dat ze niet stinken. Maar vindt het wel vrij vervelend. Hoe komt dit ? Ze kwamen gewoon van nowere heb nog nooit last van gehad. Maar nu is het hell :< Wat kan ik hier tegen doen? Ik leef redelijk gezond dus daar aan kan het niet liggen denk ik.