Archief - scarlet download limiet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CFK

Legacy Member
hi,

zijn er nog mensen waarbij hun telemeter van Scarlet precies niet werkt?
'k Heb zogezegd nog maar 10mb down- en upload op 18 dagen...

Burny

Legacy Member
Das toch normaal bij Scarlet :) Mijne collega heeft dit ook voor.

Asserti

Legacy Member
Bij ons is er de laatste 18 dagen, dus sinds 1 december ook nog niets bijgekomen zie ik net..

Asserti

Legacy Member
Scarlet :applause:

die 50gb limiet ben ik toch content van zej :p

Alhoewel de aansluiting & support stukken beter mocht :s

Cyberkef

Legacy Member
Hier idemdito, nu maar hopen dat dat niet backfired of dat zal een dure rekening worden :D

EuT.be

Legacy Member
Woohoo, al 8 dagen na facturatie 20 gigs gedownload en ge-uploaded en nu merk ik juist dat de meter terug gereset is (Of eigenlijk dat ik pcs NIETS gedaan heb) en, da's nog niet alles, ik heb een bandbreedte van 100GB ontvangen (of is dat nog van de xtra reserve die ik heb)

Vorige maand had ik +65Gb gedownload/uploaded en werd maar 4Gb xtra gelogged en aangerekend van de +15Gb teveel :o

Terwijles gisteren tijdens het telefoontje met Scarlet heb ik GOED begrepen dat alle Scarlet DSL/One abonee's tegen eind 2008 op ADSL20 (Dus, 20Mbps down en 1Mbps up) zullen gaan met een 100Gb datatraffiek, ze zijn hiermee dus vollop alle centrales aan het voorzien van de technologie. Ik maar afvragen waarom ik geen ADSL20 kon krijgen ook al was ik in de zone.

Hoogstwaarschijnlijk, zijn ze bezig de datatraffieken aan te passen naar 100Gb voor de meeste klanten en de reden waarom de meter allessinds moeite heeft met bij te houden. Misschien de reden waarom m'n verbinding heel af en toe is uitvalt en het ligt niet aan de aangepaste verbeterde firmware van mijn "One" modem.

blackrabbit

Legacy Member
CFK zei:
hi,

zijn er nog mensen waarbij hun telemeter van Scarlet precies niet werkt?
'k Heb zogezegd nog maar 10mb down- en upload op 18 dagen...
De telemeter? :)



Anyway, bij mij werkt die al van in november niet meer.. Doet er ook niet toe, met 50GB komt ik wel toe :)

CFK

Legacy Member
iemand een idee of er ook iets in zit voor de 'Scarlet ADSL 6 Unlimited' klanten naar verbetering toe in de toekomst?

Nuja, 'k moet zeggen dat ik heel tevreden ben over scarlet, nog maar één keer op vier jaar problemen gehad ermee (en dat was wegens een update van hun netwerk) en de prijs is zeer doenbaar, zeker als ge vergelijkt met Teleslet enzomeer.
Voorlopig heb'k maar 30GB in de maand, maar kom daar zeker mee toe voor het standaard mixkes downloaden, surfen, beetje WoW'en en wat films/series downloaden...

big up Scarslet

/edit/
+ ik lees hier dat de nieuwe abonees (van Unlimited) 100MB Webspace hebben,
heb ik die ook? (vind niets terug op de website over de reeds geregistreerden)

bombermonk

Legacy Member
kben ook wel content van scarlet op hun scarlet box na.
Da ding da werkt bij mij niet zoals het hoort.

crunx

Legacy Member
ik heb 5 december scarlet one besteld, 3 dagen erna een bevestiging voor dimiciliëring en nummeroverdacht opgestuurd

kheb nog altijd niets terug ontvangen, en bij mijn account staat ook niets

EuT.be

Legacy Member
CFK zei:
/edit/
+ ik lees hier dat de nieuwe abonees (van Unlimited) 100MB Webspace hebben,
heb ik die ook? (vind niets terug op de website over de reeds geregistreerden)
CFK mijn post goed gelezen?!??
Tegen eind 2008 wilt Scarlet al zijn Abonnee's, DSL unlimited en One op hun ADSL20 netwerk hebben. Maw: 20Mbps down ~ 1Mbps Up ~ 100Gb Bb/mnd ~ 100Mb UNIX webspace + enkele CGI scripts ~ Free spam/AV vr emails ~ etc..

Alhoewel ik nu al merk dat ik al een bandbreedte heb van 100Gb ingaande vanaf 18/12 (vandaag + de 50Gb reserve die gereserveerd als ik over mijn limiet ga.) en hoogstwaarschijnlijk zullen de meeste AL 100Mb hebben ipv de 50Mb of op z'n minst in de komende maanden.

Btw, als ik support moet hebben, dan bel ik hun gewoon, soms wel irri om een tijdje te wachten, maar je betaald er niet voor (One abonnee) dus wil ik wel wachten.

@Crunx: Ik heb zelfs ook telkens een paar weken moeten wachten als ik van Skynet naar Scarlet Unlimited (simpele aboné wissel) en van Unlimited naar Scarlet One (Nummeroverdracht van belgastom naar Scarlet incl.) ging van zodra 't beschikbaar was. Hoogstwaarschijnlijk zal je oude ISP eventueel tegenwerken aangezien er ook sprake is van nummberoverdracht e.d.. Geduld is soms een schone zaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan