Archief - Samsung SGH-E760 sms probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glenne

Legacy Member
Jo iedereen, ik zit namelijk met een probleem, als ik een redelijk groot smsje krijg (ongeveer meer dan 200 kb) dan krijg ik telkens verschillende berichten met een gescheurd envellopje (onvolledig bericht), hoe kan ik hier iets aan doen, het is zeer vervelend, bij soort bericht staat er ERMES, bij tekst kreeg ik het ook niet en bij x400 maar af en toe, terwijl ik vroeger geen problemen had. Sms centrale +32475161616. Alvast bedankt

h0pje

Legacy Member
Is maar normaal denk ik? 1 Smsje kan bij mij maar 160 karakters bevatten terwijl ik wel 480 karakters kan typen. Dusssss als ik 180 karakters opgebruik, krijgt diegene naar waar ik het verzend 2 smsjes die aan elkaar geschakeld worden.
Soms zit daar idd wa tijd tussen en dan krijgt ge *deel van bericht ontbreekt*.

glenne

Legacy Member
vroeger ging dit allemaal perfect, tot ik eens heb zitten brielen in de instellingen

SilentSpring

Legacy Member
kunde dat niet terugzetten op fabrieksinstellingen ofzo?

User_BELGIUM

Legacy Member
kheb gelijk dien eerste post 4keer moeten lezen en kbegrijp het nóg nie..
wist je dat er meerdere leestekens bestaan dan enkel een komma? o_O

ik zou ook proberen hem op fabrieksinstellingen terug te zetten
maar dan zijt ge wel alles kwijt dacht ik (nummers enzo..)

Rash

Legacy Member
Heb dat ook bij men D900. Wanneer iemand mij een bericht stuurt, maar het onderverdeeld is in 2 smsjes vanwege het te grote aantal karaktertekens, dan komt het 2e bericht door als een onvolledig bericht met als teken een gescheurde envelop... Weet ook niet waar dat aan kan liggen, maar dat is al van in het begin zo.

Bose

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
kheb gelijk dien eerste post 4keer moeten lezen en kbegrijp het nóg nie..
wist je dat er meerdere leestekens bestaan dan enkel een komma? o_O

ik zou ook proberen hem op fabrieksinstellingen terug te zetten
maar dan zijt ge wel alles kwijt dacht ik (nummers enzo..)

euh? nummers die op sim staan kwijt dan? raar imo...

anyway: fabrieksinstellingen terug zetten om te beginnen denk ik.

BloodSeaker

Legacy Member
Bose zei:
ja waarschijnlijk he...
ma wie zet er nu ook numemrs op zijn gsm zelf :)

de meeste mensen die er iet van kennen doen dat nochtans.
Ikzelf zet altijd alles op mijn gsm zelf, en nooit op de simkaart. Vervolgens wordt die dan geregeld gesynchroniseerd met mijn PC, zodat ik van echt alles een backup heb op mijn PC. En bij een nieuwe gsm gewoon de omgekeerde richting. Een SIM is nl beperkt tot gsm nummers, ik zet echter veel meer bij contactpersonen: hun e-mail, thuistelefoon, eventueel verjaardag :)

whacker

Legacy Member
idd, de meeste mensen doen dat omdat:
-sim kaart kan maar x aantal nummers op
-sim kaart kan al is kapot gaan

sink

Legacy Member
ik nog steeds de sim kaart van m'n eerste gsm, ondertussen al een goeie 7j dus :D
en nog geen problemen mee gehad..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan