glenne
Legacy Member
Jo iedereen, ik zit namelijk met een probleem, als ik een redelijk groot smsje krijg (ongeveer meer dan 200 kb) dan krijg ik telkens verschillende berichten met een gescheurd envellopje (onvolledig bericht), hoe kan ik hier iets aan doen, het is zeer vervelend, bij soort bericht staat er ERMES, bij tekst kreeg ik het ook niet en bij x400 maar af en toe, terwijl ik vroeger geen problemen had. Sms centrale +32475161616. Alvast bedankt


