Archief - REQ : Wit logo voor Nokia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gStar

Legacy Member
Yo , Ik vind het best irri da der altijd Proximus over men Kleurachtergrond komt.

Weet iemand waar ik een kleuren achtergrond kan vinden ?

=Dujosh=

Legacy Member
wa je moet hebbe om je operator logo te doen verdwijnen

benodigdheden

Datakabel of infrarood of bluetooth
MOBIMB
"blancklogo".nol = een transparante logo

Instructies

-Start mobimb op
-laat het programma connecten met je gsm
-upload je blanck logo ( transparant ) naar je gsm
-rechtermuis op logo => use as default logo ( als je het niet vind, staat ook erges in het menu )
- Programma afzetten, gedaan met de operatie


attentie

BIJ NOKIA GSM's GAAT DIT ZEKER
BIJ SONY ERICSSON GSM's GAAT DIT NIET => terminator dongle nodig om software te veranderen
bij andere gsm's weet ik het niet

GvR

Legacy Member
kunde keer rap uitleggen hoe ge dat dan doet bij sony ericsson ? nog nix van gevonden :/

=Dujosh=

Legacy Member
GvR zei:
kunde keer rap uitleggen hoe ge dat dan doet bij sony ericsson ? nog nix van gevonden :/

kzou wel willen, maar versta er zelf de ballen van
en je hebt hier geen materiaal ervoor

wat je nodig hebt :
enkele programma's , naam ontglipt me
terminator dongle => niet verkrijgbaar in belgie

met die dongle, en die programma's ga je de software van je gsm binnen
daar staat er in "hexa code dinges" ( verbeteren pls :D )
uw operator logo, en die gaje moeten veranderen

dus, het verwijderen van u logo bij SE => RISICO VOL EN JE JE KAN GARANTIE VERLIEZEN

its_just_me

Legacy Member
bij mijn siemens M55 moest ik gewoon een transparante GIF van 1px afhalen (heb het via wap (gprs packet) gedaan in de twee maanden dat het gratis was bij proximus :D)
dan gewoon in de instellingen gesnuffeld en het operatorlogo vervangen door die transparante gif...

Mistresske

Legacy Member
=Dujosh= zei:
wa je moet hebbe om je operator logo te doen verdwijnen

benodigdheden

Datakabel of infrarood of bluetooth
MOBIMB
"blancklogo".nol = een transparante logo

Instructies

-Start mobimb op
-laat het programma connecten met je gsm
-upload je blanck logo ( transparant ) naar je gsm
-rechtermuis op logo => use as default logo ( als je het niet vind, staat ook erges in het menu )
- Programma afzetten, gedaan met de operatie


attentie

BIJ NOKIA GSM's GAAT DIT ZEKER
BIJ SONY ERICSSON GSM's GAAT DIT NIET => terminator dongle nodig om software te veranderen
bij andere gsm's weet ik het niet

Ik heb MOBIMB 3.3.7 gedownload maar je moet daar een crack voor hebben eer je dat kunt gebruiken...? ik heb alles al geprobeerd :cry: maar da stom logo van MOBISTAR wil maar nie van mijn mooi scherm van mijne nokia 6012verdwijnen...:doh:

Firestyler

Legacy Member
=Dujosh= zei:
kzou wel willen, maar versta er zelf de ballen van
en je hebt hier geen materiaal ervoor

wat je nodig hebt :
enkele programma's , naam ontglipt me
terminator dongle => niet verkrijgbaar in belgie

met die dongle, en die programma's ga je de software van je gsm binnen
daar staat er in "hexa code dinges" ( verbeteren pls :D )
uw operator logo, en die gaje moeten veranderen

dus, het verwijderen van u logo bij SE => RISICO VOL EN JE JE KAN GARANTIE VERLIEZEN
hangt der vanaf, welke dealer je hebt en als je erbij vermeld dat ie niet mag gefirmware updated worden als ie in garantie moet doen ze dat niet... en zien ze het niet ook :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan