Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Shady zei:ik kan da maken met mijn kabel![]()

GvR zei:kunde keer rap uitleggen hoe ge dat dan doet bij sony ericsson ? nog nix van gevonden :/
)its_just_me zei:bij mijn siemens M55 moest ik gewoon een transparante GIF van 1px afhalen (heb het via wap (gprs packet) gedaan in de twee maanden dat het gratis was bij proximus)
dan gewoon in de instellingen gesnuffeld en het operatorlogo vervangen door die transparante gif...
=Dujosh= zei:wa je moet hebbe om je operator logo te doen verdwijnen
benodigdheden
Datakabel of infrarood of bluetooth
MOBIMB
"blancklogo".nol = een transparante logo
Instructies
-Start mobimb op
-laat het programma connecten met je gsm
-upload je blanck logo ( transparant ) naar je gsm
-rechtermuis op logo => use as default logo ( als je het niet vind, staat ook erges in het menu )
- Programma afzetten, gedaan met de operatie
attentie
BIJ NOKIA GSM's GAAT DIT ZEKER
BIJ SONY ERICSSON GSM's GAAT DIT NIET => terminator dongle nodig om software te veranderen
bij andere gsm's weet ik het niet
maar da stom logo van MOBISTAR wil maar nie van mijn mooi scherm van mijne nokia 6012verdwijnen...:doh:hangt der vanaf, welke dealer je hebt en als je erbij vermeld dat ie niet mag gefirmware updated worden als ie in garantie moet doen ze dat niet... en zien ze het niet ook=Dujosh= zei:kzou wel willen, maar versta er zelf de ballen van
en je hebt hier geen materiaal ervoor
wat je nodig hebt :
enkele programma's , naam ontglipt me
terminator dongle => niet verkrijgbaar in belgie
met die dongle, en die programma's ga je de software van je gsm binnen
daar staat er in "hexa code dinges" ( verbeteren pls)
uw operator logo, en die gaje moeten veranderen
dus, het verwijderen van u logo bij SE => RISICO VOL EN JE JE KAN GARANTIE VERLIEZEN
