Gezien dat kanaal hier op de kabel zit is het toch maar logisch dat er reclame wordt gemaakt door Vlaamse bedrijven?
Als je in holland via de hollandse kabel naar NGC zou kijken, zal je wel enkel hollandse reclames te zien krijgen, de logica zelve toch.