Tah_b00nz0r
Legacy Member
yoo,
ik merk hier al een paar dagen/weken op da het forum altijd iets na 23u30 savonds s2b geeft.
nu is men vraag, wa doet het forum dan eigelek
indexeren fzo ? tis maar 1minuut fzo da't s2b is en erna nix last meer 
verklaring gewenst en daarna lockje
kben gewoon nieuwsgierig ^^
ik merk hier al een paar dagen/weken op da het forum altijd iets na 23u30 savonds s2b geeft.
nu is men vraag, wa doet het forum dan eigelek
indexeren fzo ? tis maar 1minuut fzo da't s2b is en erna nix last meer 
verklaring gewenst en daarna lockje
kben gewoon nieuwsgierig ^^