Enkele maanden terug al, werd er een ontwerpwedstrijd gehouden voor het nieuwe logo , waarrond dan een nieuw sitedesign ging gemaakt worden. Maar dat is nu al zo lang geleden...
Is dit project opgeborgen of is men er wel degelijk aan bezig?
Weet iemand meer?