Archief - Promomateriaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defkes

Legacy Member
Good morning everybody.

Binnenkort kom ik met enkele vrienden met een nieuwe F1-site en we zouden uiteraard wat graag naamsbekendheid verwerven. Een ideale manier lijkt me bvb t-shirts, caps, autostickers, ...

Mijn vraag, hebben jullie ervaringen met dit soort zaken? Enige aanraders wat betreft 'producenten' (dunno hoe het anders te noemen) van dit soort promomateriaal? Afraders mss?

JackM

Legacy Member
zelf een F1 team oprichten? :unsure:

anders ergens vragen om links te mogen plaatsen op veel bezochte autosites

-etienne-

Legacy Member
uit eigen ervaring: 't is niet simpel om zo iets van de grond te krijgen. F1 lijkt me dan ook een heel moeilijk thema.
Wat ik zou doen is op fora waar jouw doelgroep menige uren slijt wat postjes te doen en daar je site in je sig te zetten.

aXl_

Legacy Member
-etienne- zei:
uit eigen ervaring: 't is niet simpel om zo iets van de grond te krijgen. F1 lijkt me dan ook een heel moeilijk thema.
Wat ik zou doen is op fora waar jouw doelgroep menige uren slijt wat postjes te doen en daar je site in je sig te zetten.


eigenlijk zo'n beetje de tacktiek die gij toepast? :p

Chickenlal

Legacy Member
op mijn werk doen we

belettering op auto's, digital printing op stickers, baches, ... bedrukking van t-shirts, petjes, affiches en flyers, ené

maja tis wel in blankenberge :)

screaM^

Legacy Member
en wat mag men van die F1 site verwachten ? discussies ? nieuws ? nog iets?

Norm

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
op mijn werk doen we

belettering op auto's, digital printing op stickers, baches, ... bedrukking van t-shirts, petjes, affiches en flyers, ené

maja tis wel in blankenberge :)

mssn enige info waar juist dan?

Defkes

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
op mijn werk doen we

belettering op auto's, digital printing op stickers, baches, ... bedrukking van t-shirts, petjes, affiches en flyers, ené

maja tis wel in blankenberge :)

Heeft uw werk ook een website? Ons budget is uiteraard niet übergroot dus is het allemaal wikken en wegen e :).

screaM^ zei:
en wat mag men van die F1 site verwachten ? discussies ? nieuws ? nog iets?

De bedoeling is de grootste F1 nieuwssite van Belgie (en mss de lage landen) te worden uiteraard :) (wat moet lukken aangezien de redactie vroeger voor de voormalig grootste F1-site van Belgie schreef).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan