Lemon
Legacy Member
Hebben jullie ook problemen met het niet ontvangen van mails van buitenlandse servers?
Ik stuur via mijn @gmail.com account naar mijn eigen @telenet.be account en ik ontvang deze mail onmiddelijk (<10sec).
Een bedrijf stuurt een mail 2 dagen geleden via een nederlands domein en ik heb deze ondertussen nog steeds niet ontvangen...
En zo zijn er nog meer gevalletjes.
Is dit een geisoleerd geval dat enkel bij mij is, of hebben andere mensen hier ook last van?
Ik stuur via mijn @gmail.com account naar mijn eigen @telenet.be account en ik ontvang deze mail onmiddelijk (<10sec).
Een bedrijf stuurt een mail 2 dagen geleden via een nederlands domein en ik heb deze ondertussen nog steeds niet ontvangen...
En zo zijn er nog meer gevalletjes.
Is dit een geisoleerd geval dat enkel bij mij is, of hebben andere mensen hier ook last van?


Heeft zoiets normaal geen TTL?