Archief - Problemen met downloadsite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Brommerken*

Legacy Member
Hoi, ik heb problemen met het gebruik van de betaalsite hotmp3download.com .
Ik kwam hierbij terecht via een link op de website van telenet die verwees naar http://mp3-muziek.blogspot.com/2005/02/hotmp3download.html .
deze webpagina prijst de eerder genoemde downloadsite aan als "één van de best beschikbare download sites", "met miljoenen gebruikers wereldwijd tevens één van de meest populaire", "De site heeft een grote collectie MP3 muziek en een snelle en goede helpdesk".
Hieruit conludeerde ik dat dit wel te vertrouwen viel en geen argwaan hoefde op te wekken (te meer omdat ik hierbij was terecht gekomen via de website van een naar mijn ervaring betrouwbare internetprovider).
Na betaald te hebben met visa en mijn gebruikersnaam en paswoord te hebben ontvangen kon ik inloggen op de "members area".
Links staat een link "download mp3" alwaar ik op klik.
Ik kom terecht bij een pagina die mij allerlei downloadprogramma's zoals kazaa, limewire... gratis te downloaden aanbied omdat ik "member" ben.
Ik dacht te kunnen opmaken uit de beschrijving van de website dat dit niet zou te hoeven en dat ik kon downloaden rechtstreeks van de website zelf, zonder hulpprogramma's.
Ook na het installeren van het "full pack" voor "gevorderde gebruikers" is er niet meer gebeurd dan het installeren van Limewire op mijn pc...

Ik heb dus betaald voor iets wat ik om het even waar voor minder geld kan downloaden...
Als iemand mij hiermee kan helpen (die deze website ook gebruikt of om het even wat), laat het mij weten.
Het kan goed zijn dat ik iets belangrijk over het hoofd zie maar ik zou niet weten wat...
dank bij voorbaat.

cooly

Legacy Member
Een vraagje,die link van telenet was toch toevallig zo geen "google reclamelink"?
Want anders denk ik dat ge dik int zak zijt gezet,zo'n links zijn meestal ni echt te vertrouwen.

El_L4mor

Legacy Member
maarnee cooly, Telenet zou ons toch nooooit ondermaatse kwaliteit bieden ;)


(notice the irony)

kakature

Legacy Member
Als je dan toch legaal muziek wil downloaden doe het dan via iTunes of wat heb je daar nog allemaal van downloadwinkels.

Zo'n site gelijk die van u is louche en onbetrouwbaar.

*Brommerken*

Legacy Member
mja, goedkoop e.
maar hoe dan ook vind ik het vreemd en eigenlijk niet kunnen dat telenet reclame maakt voor zulke websites, zij het dan wel onrechtstreeks...

Sivve

Legacy Member
Eigelijk is da best hilarisch dat ge verwezen wordt naar kazaa:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan