Archief - Probleem met hond! Dringend!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ghostrider001

Legacy Member
Ik kwam thuis en mijn hond heeft een klein stuk van een cd (waarschijnlijk) opgegeten.
Ouders zijn op reis!
Zit hier alleen met maat en weet niet wat te doen!
iemand raad?
Tis nogal dringend!

cool_boy_ke

Legacy Member
Dierenarts, dit is geen geneeskunde forum ! Dierenarts kan véél beter helpen (Meeste dierenartsen doen ook noodgevallen 's avonds, wel niet goedkoop denk ik)

Proto

Legacy Member
hoe groot was het stuk ? en hoe groot is de hond
is altijd wel een beetje een risico aangezien een stukje van een cd nogal scherp kan zijn.
het kan ook zijn dat het er vanzelf terug uit komt ^^

Speedy

Legacy Member
Eum ik betwijfel dat uwen dierenarts daarvoor gans uwen hond gaat opensnijden om een stukske cd er uit te halen....

Doetem nog normaal uwen hond? Jankt hij? Voel eens aan zijn maag, kijk of hij pijn heeft,...Niks van deze dinges=> niks aan de hand.

Hoe groot is uwen hond? Hoeveel weegt em? Hoe groot was da stukske?
Graag wa meer info.

Proto

Legacy Member
majaat jong die hunde fretten altij wel van dieje shit op
nix aan de hand ommes è; gwn is goe over zen bukske russen en diejen is wer conteint

NoControl

Legacy Member
Ma inderdaad, dierenarts direct bellen!
Stukje CD kan inderdaad zeer scherp zijn en wonden in maag of darmen veroorzaken, dus potentieel zeer gevaarlijk en misschien dodelijk voor de hond?!
Bellen en de mening van een expert vragen.

GhO$T

Legacy Member
Maak u zo geen zorgen, zolang u hond niet raar begint te doen zal er wel niks aan de hand zijn. Die legt tegen morgen ergens een schoon blinkend kakske :unsure:.

En als uwe hond wel raar doet moet je hier niet van die nutteloze threads starten maar moest je al een half uur geleden de dierenarts uit z'n bed gebeld hebben ;).

pieterm

Legacy Member
Morgenvroeg mee naar de dierenarts gaan. Zoals NoControl zegt, kan het stukje CD scherp zijn en ingewanden raken / beschadigen.

Ook al kan het niets zijn je mag nooit nalatig zijn bij zulke zaken!

tekn0w!z

Legacy Member
Mijn hond heeft 2 jaar geleden bijna een volledige plastic bloembak opgegeten.. Buiten de oranje stukjes in z'n uitwerpselen was er verder niets raars aan de hand :P De slokdarm en het hele verteerstelsel van een hond is een stuk taaier dan dat van een mens hoor. Een kippenboutje kan even gevaarlijk zijn als een stukje cd..

Crashtestdummy

Legacy Member
volgens mij eeft dienen hond da gewoon in brokken gebeten en da stukste ergens anders gelegd :)
tenzij ge echt zeker zijt datiet opgegeten eeft? :/

*edit*

tekn0w!z zei:
Mijn hoofd heeft 2 jaar geleden bijna een volledige plastic bloembak opgegeten..
eh wtf? :p

Speedy

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Mijn hond heeft 2 jaar geleden bijna een volledige plastic bloembak opgegeten.. Buiten de oranje stukjes in z'n uitwerpselen was er verder niets raars aan de hand :P De slokdarm en het hele verteerstelsel van een hond is een stuk taaier dan dat van een mens hoor. Een kippenboutje kan even gevaarlijk zijn als een stukje cd..

Idd wij emmen een week geleden ook chance gehad. Onzen hond had ongeveer 10kippeboutjes te pakken gekregen en natuurlijk gans opgewreten. En hij leeft nog dusja.

Dakantochnie

Legacy Member
Goed goed, hou de straffe verhalen maar voor op café, deze thread gaat dicht.
Het lijkt me duidelijk dat je best zo snel mogelijk een dierenarts opzoekt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan