S.conceiçao7
Legacy Member
ik kocht deze week 3 dvd's voor m'n zus haar verjaardag in de free record shop.
toen ik ze vandaag gaf, had ze er 1 al van
ze ging die gaan inruilen, en daar MOEST ze haar adres geven....
ze vertelde me ook, dat ze dat al eens moest doen in bart smith ook, toen ze een dvd inruile.
ik vraag me af, waarom ze dat doen.
wellicht, omdat je er anders misbruik van zou maken: telkens 1 kopen, kopieren of bekijken, en dan terug ruilen, 2 voor prijs van 1 ofzo
maar elke dvd zit in een plastiek omhulsel !! dus ge kunt hem nie bekijken, zonder het plastiek te openen !!!
en mag dit wel? zomaar uw adres vragen
toen ik ze vandaag gaf, had ze er 1 al van

ze ging die gaan inruilen, en daar MOEST ze haar adres geven....
ze vertelde me ook, dat ze dat al eens moest doen in bart smith ook, toen ze een dvd inruile.
ik vraag me af, waarom ze dat doen.
wellicht, omdat je er anders misbruik van zou maken: telkens 1 kopen, kopieren of bekijken, en dan terug ruilen, 2 voor prijs van 1 ofzo

maar elke dvd zit in een plastiek omhulsel !! dus ge kunt hem nie bekijken, zonder het plastiek te openen !!!
en mag dit wel? zomaar uw adres vragen


