SpArkLeS
Legacy Member
hey, ik ben voor de moment op zoek naar een leuke screensaver (liefst iets donker). Dus ik dacht ik zal een thread starten waar iedereen zijn gerief kan laten zien!
mijn wallpaper : http://img177.imageshack.us/img177/7577/abstract0117ggif1.jpg
mijn desktop:
http://img128.imageshack.us/img128/3699/desktoptx8.jpg
ne screensaver heb ek nie voor de moment
posten maar
mijn wallpaper : http://img177.imageshack.us/img177/7577/abstract0117ggif1.jpg
mijn desktop:
http://img128.imageshack.us/img128/3699/desktoptx8.jpg
ne screensaver heb ek nie voor de moment
posten maar