jon-asses
Legacy Member
Ik heb net ergens een petitie gezien op het internet. Het gaat over de dolfijnen die op onmenselijke manier gedood worden. Er zit ook nog een filmpje bij. Mensen, aub teken die petitie, het is een kleine moeite tegen een groot probleem. Ik reken op jullie steun.
http://www.glumbert.com/media/dolphin = het filmpje
http://www.petitiononline.com/golfinho/ = Hier tekenen
Indien je niet echt in staat bent afschuwelijke beelden te zien, ik waarschuw u.
Alvast bedankt, met vriendelijke groeten Jon-asses
http://www.glumbert.com/media/dolphin = het filmpje
http://www.petitiononline.com/golfinho/ = Hier tekenen
Indien je niet echt in staat bent afschuwelijke beelden te zien, ik waarschuw u.
Alvast bedankt, met vriendelijke groeten Jon-asses