Archief - Pay&Go Generation of Proximus Smile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
vorige week stond er een infostand in de FNAC voor Proximus Smile.

aangezien ik elke maand toch mijn gsm herlaad voor minstens 10€ lijkt het mij wel handig om zo'n abonnement te nemen.

momenteel heb ik Pay&Go Generation en kan ik gratis sms'en na 4u en in het weekend.

die man in de FNAC zei dat deze formule toch verdwijnt aan het einde van het jaar en aangezien er nu een promotie loopt voor een Smile bundel begin ik toch zwaar te overwegen om een abonnement te nemen.

weet er iemand iets meer over het aflopen van die Generation?

Stancke

Legacy Member
Bij mijn weten is P&G Generation van onbepaalde duur, zolang je maar 1x/maand herlaad voor minimum 10€

fraCk

Legacy Member
Dacht ik ook..mja da zulle de kleine letterkes wel geweest zijn.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
En wat zijn de specifieke voordelen van smile tov generation? dacht ook dat generation niet afloopt hoor..

Stancke

Legacy Member
Sms niet alleen gratis, maar bel nu ook 4 uur gratis na 16.00 uur en tijdens het weekend tot eind 2007 naar al uw Proximus-vrienden als u binnen de 31 dagen voor minstens € 10 herlaadt!

Maar alleen als u Pay&Go Generation-klant wordt voor 31/10/07 (verlenging!).


Damn:s

chosen1

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
En wat zijn de specifieke voordelen van smile tov generation? dacht ook dat generation niet afloopt hoor..

voor mij zou dat zijn: niet hoeven te herladen en 600 gratis belminuten naar proximus (ik zou wel niet weten wie van mijn maten proximus heeft) en de eerste 4 maanden gratis als ik voor 19/11 zou beslissen

Luniq

Legacy Member
Stancke zei:
Sms niet alleen gratis, maar bel nu ook 4 uur gratis na 16.00 uur en tijdens het weekend tot eind 2007 naar al uw Proximus-vrienden als u binnen de 31 dagen voor minstens € 10 herlaadt!

Maar alleen als u Pay&Go Generation-klant wordt voor 31/10/07 (verlenging!).


Damn:s

slaat dat niet op enkel het bellen? en niet het sms'en?

Oteb

Legacy Member
Ik heb een probleem met pay&go generation:
Ik had al een hele tijd geleden naar het nummer 1712 gebeld om mijn tariefplan te veranderen. Dan had ik herladen (15 eur) en ik kan niet gratis sms'en na 16 uur. Nu heb ik vorige week nog eens mijn tariefplan veranderd en dan weer veranderd naar generation. Ik kan nu nog steeds niet gratis sms'en na 16 uur.
wat doe ik fout? Moet ik nog iets doen dat ik vergeten ben?

demon326

Legacy Member
Oteb zei:
Ik heb een probleem met pay&go generation:
Ik had al een hele tijd geleden naar het nummer 1712 gebeld om mijn tariefplan te veranderen. Dan had ik herladen (15 eur) en ik kan niet gratis sms'en na 16 uur. Nu heb ik vorige week nog eens mijn tariefplan veranderd en dan weer veranderd naar generation. Ik kan nu nog steeds niet gratis sms'en na 16 uur.
wat doe ik fout? Moet ik nog iets doen dat ik vergeten ben?

ge moet gewoon voor 2*10 euro herladen en het werkt :)

Stancke

Legacy Member
Veranderd van tariefplan: herladen voor 15€ en dan zit de fout denk ik dat je niet nóg eens herlaad. Herlaad nog eens en dan zullen je SMS'en wel gratis zijn denk ik.

Cykron

Legacy Member
Sorry om deze oudere thread te bumpen, maar wat heb je nu eigenlijk gedaan?

Ik zit namelijk met hetzelfde dillemma want ik kom juist te kort met 10 euro per maand met mijn P&G generation tariefplan en daarom misschien aan het overwegen (vermits die bonus die nog tot de 19de geldt) om over te schakelen naar Smile abo :unsure:

chosen1

Legacy Member
kzit nog altijd bij P&G Generation aangezien bijna al mijn vrienden mobistar hebben en dan hebben de gratis belminuten geen zin.

-etienne-

Legacy Member
ik geniet die promo van gratis smsen en bellen naar proximus na 16U en voor mij is dat echt ideaal. Ik doe bijna niets meer op, ik slaap toch tot bijna middag en voor mijn smsen wacht ik dan tot het 16U is. s'nachts wanneer we uitgaan is het echt wel handig om super veel te kunnen smsen. Ook om s'avonds dingen te regelen om weg te gaan, te gaan eten, ....

Ik wou dat deze actie bleef duren ( van 't bellen)

zeldafan

Legacy Member
Ik heb ons Ma haar kaart verandert naar Freetime zodat ze in het weekend gratis kan bellen. En om ook s'avonds gratis te kunnen bellen moest je een code ingeven #...# maar wat was die code nu weer want ik wil met mijne gsm ook s'avonds gratis kunnen bellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan