chosen1
Legacy Member
vorige week stond er een infostand in de FNAC voor Proximus Smile.
aangezien ik elke maand toch mijn gsm herlaad voor minstens 10€ lijkt het mij wel handig om zo'n abonnement te nemen.
momenteel heb ik Pay&Go Generation en kan ik gratis sms'en na 4u en in het weekend.
die man in de FNAC zei dat deze formule toch verdwijnt aan het einde van het jaar en aangezien er nu een promotie loopt voor een Smile bundel begin ik toch zwaar te overwegen om een abonnement te nemen.
weet er iemand iets meer over het aflopen van die Generation?
aangezien ik elke maand toch mijn gsm herlaad voor minstens 10€ lijkt het mij wel handig om zo'n abonnement te nemen.
momenteel heb ik Pay&Go Generation en kan ik gratis sms'en na 4u en in het weekend.
die man in de FNAC zei dat deze formule toch verdwijnt aan het einde van het jaar en aangezien er nu een promotie loopt voor een Smile bundel begin ik toch zwaar te overwegen om een abonnement te nemen.
weet er iemand iets meer over het aflopen van die Generation?


