Archief - pay&go generation klein vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Hey,

ik ben dus nen leek op het vlak van gsm-tarieven en dergelijke :p vandaar deze vraag.

ik lees vanalles over pay&go generation en da ge dus int weekend en door de week na 16u gwn gratis smst. Na wa onderzoek hebbek gevonde da ge via nummer 1712 kunt overschakele (ik ben immers al pay&go maar zo met tarief da ge 0.10€ betaalt na 16u en int weekend ipv 0.15€)

nu heb ik ook iets geleze da als ge overschakelt da ge wel voor 10€ per maand moet herlade? ma keb ook iets geleze da da tegenspreekt.

DUS (zucht -,-) als ik nu naar 1712 zou belle omda om te zette zonder dak 10€ herlaad, kl**t ik dan mijzelf omdak da later toch ga moete doen? of ben ik dan gwn pay & go generation en kank ook da gratis sms gedoe doen?

alvast bedankt voor degene die het weten :applause:

exploder

Legacy Member
U wilt genieten van gratis sms'en bij P&G generation?
Volg de volgende stappen

Stap 1: je stelt pay & go generation in
Stap 2: je herlaadt minstens 10 euro
Stap 3: binnen de 31 dagen herlaad je opnieuw voor minstens 10euro

Resultaat: na stap 3 heb je gratis sms'en na 16u en voor 7u 's morgens, ook in het weekend en op feestdagen zijn sms'en gratis

Wil je blijven genieten van deze bonus? Ga over naar stap 4

Stap 4: Herlaad elke maand minstens 10euro

PinkyNTheBrain

Legacy Member
tja ik gebruik da ding alleen voor af en toe is nen sms te sturen, en ik lees ier vanalles daarover, maakt mij nieuwsgierig -_-

PinkyNTheBrain

Legacy Member
ah voila exploder eeft nu al gezegd wa dak zocht, en as da dus toch is met die 10€/maand ist bij mij de moeite ni, mag dus al slot op :niceone:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
hoewel, as ik nu een maand da doe, en ik herlaad dan geen 10€ meer, heeft da dan als resultaat dak gwn trgval op 0.10€ na 16u? (das de laatste vraag:p toch wel een belangrijke^^)

EagleEye

Legacy Member
In plaats van 17 posts na elkaar te zetten, edit uw nieuwe gedachtensprong bij in de vorige :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
3 = 17 :confused: gij zijt ne straffe gij :p ... nee ma gebt wel gelijk...

Ma als elke boer ier een vraag mag stellen om et even wa eigen ik mezelf da recht ook toe, en da wordt in elke thread opnieuw ni in dank afgenomen :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
wa moek goed praten, ik begrijp het nog altijd nie, geen probleme mee omda te zegge -,-

Frado2005

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
hoewel, as ik nu een maand da doe, en ik herlaad dan geen 10€ meer, heeft da dan als resultaat dak gwn trgval op 0.10€ na 16u? (das de laatste vraag:p toch wel een belangrijke^^)

Dan is smsen 8 cent meen ik(bij mij toch;))

omfg

Legacy Member
exploder zei:
U wilt genieten van gratis sms'en bij P&G generation?
Volg de volgende stappen

Stap 1: je stelt pay & go generation in
Stap 2: je herlaadt minstens 10 euro
Stap 3: binnen de 31 dagen herlaad je opnieuw voor minstens 10euro

Resultaat: na stap 3 heb je gratis sms'en na 16u en voor 7u 's morgens, ook in het weekend en op feestdagen zijn sms'en gratis

Wil je blijven genieten van deze bonus? Ga over naar stap 4

Stap 4: Herlaad elke maand minstens 10euro
stap 2 moet niet 10€ zijn, ik herlaad altijd 5€ en direct daarna 10€, dan heb ik mijn gratis smsjes :)

Starrk

Legacy Member
Is het mogelijk om terug naar het gratis-smsjes-tarief over te stappen als je 1 maand niet herlaad hebt? Was bij mij redelijk moeilijk met een kliedernatte GSM en kapotte SIMkaart :p

bludgeoned

Legacy Member
Zucht
Het is toch duidelijk.
Je zult tweemaal 10€ moeten herladen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan