PinkyNTheBrain
Legacy Member
Hey,
ik ben dus nen leek op het vlak van gsm-tarieven en dergelijke
vandaar deze vraag.
ik lees vanalles over pay&go generation en da ge dus int weekend en door de week na 16u gwn gratis smst. Na wa onderzoek hebbek gevonde da ge via nummer 1712 kunt overschakele (ik ben immers al pay&go maar zo met tarief da ge 0.10€ betaalt na 16u en int weekend ipv 0.15€)
nu heb ik ook iets geleze da als ge overschakelt da ge wel voor 10€ per maand moet herlade? ma keb ook iets geleze da da tegenspreekt.
DUS (zucht -,-) als ik nu naar 1712 zou belle omda om te zette zonder dak 10€ herlaad, kl**t ik dan mijzelf omdak da later toch ga moete doen? of ben ik dan gwn pay & go generation en kank ook da gratis sms gedoe doen?
alvast bedankt voor degene die het weten :applause:
ik ben dus nen leek op het vlak van gsm-tarieven en dergelijke
vandaar deze vraag.ik lees vanalles over pay&go generation en da ge dus int weekend en door de week na 16u gwn gratis smst. Na wa onderzoek hebbek gevonde da ge via nummer 1712 kunt overschakele (ik ben immers al pay&go maar zo met tarief da ge 0.10€ betaalt na 16u en int weekend ipv 0.15€)
nu heb ik ook iets geleze da als ge overschakelt da ge wel voor 10€ per maand moet herlade? ma keb ook iets geleze da da tegenspreekt.
DUS (zucht -,-) als ik nu naar 1712 zou belle omda om te zette zonder dak 10€ herlaad, kl**t ik dan mijzelf omdak da later toch ga moete doen? of ben ik dan gwn pay & go generation en kank ook da gratis sms gedoe doen?
alvast bedankt voor degene die het weten :applause:

gij zijt ne straffe gij 
)