Archief - Party locations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Miche

Legacy Member
Hey,

Ik zou graag met een hele crew een mooi concept organiseren voor wat feestjes. Het concept zou vooral "quality" inhouden, en zo dus willen we dat onze locatie daar ook aan voldoet. Een classy interieur, een mooie bar en dansvloer, .. etc.

Omdat het onze eerste party wordt van een concept dat hopelijk zal aanslaan, willen we het nog niet te grootschalig zien van in't begin.. daarom zou een locatie voor plusminus 300 man al voldoende zijn.

De regio maakt op zich niet echt uit, maar regio brussel zou ideaal zijn.

Als je leuke locaties kent, handige tips hebt, of ideetjes, laat het hier eens horen :) ik ben benieuwd!

Miche

Lemon

Legacy Member
Zoek iets dat zeer toegankelijk is. Een treinstation dichtbij.

Zeer veel mensen gaan gewoon met de trein opstap :)

GhO$T

Legacy Member
Houd er rekening mee dat een locatie vastkrijgen waarschijnlijk nog veel moeilijker zal worden dan er eentje vinden.

Als je zegt feestje + jongeren gaan de eigenaars van de deftiger locaties rap weg zijn, die krijgen dan meteen nachtmerries van zatte jongeren die de boel volledig trashen.

Spliffsnatcher

Legacy Member
Semcom al niet doen, ligt te ver verwijderd van alles en is niet eens een fijne zaal.

Bij ELK concept kan je de verdeling maken tussen het type: ga ik voor de boerenbuiten of ga ik voor de stad. Het volk is anders, de muziek is anders, de locatie is uiteraard anders.

Blijkbaar ga je voor quality, dus ik ga ervanuit dat je carré of jumptoestanden wilt vermijden. 1 tip ga direkt voor een zaal in een stad en liefst nog een grote stad. BV. Hasselt en Leuven hebben niet genoeg draagvlak voor quality: studenten kunnen dat niet veroorloven en in de weekends heb je al teveel concurrentie van anderen. Hasselt heeft dan weer versuz en het probleem van een beetje achter te staan.

concreet in brussel: euhm er zijn daar 100en zalen, de 1 al mooier dan de andere. Hoeveel wil je betalen? Grand prix bar is extreem aangenaam, maar vrij duur, zelfs fuse kan je op bepaalde dagen afhuren. Dan aan de rand heb je nog is 1000en zalen.

MAW dit is een slechte plaats om zoiets te vragen, als iemand u advies geeft izijn er waarschijnlijk nog 100en andere zalen die je over het hoofd ziet.

sheebs

Legacy Member
kokorico in zomergem

superbe discotheek met impressionante lichtinstallaties

MAXXUR

Legacy Member
Ritz (mixx, atmoz) te hasselt
is pas verbouwd, ziet er nu wel cool uit (ook coole lichteffecten enz)
voor 300 man is da just goed, en op loopafstand v station hasselt :p
(ligt overigens tegenover de versuz, en is ook in bezit vd versuz)

Wover

Legacy Member
Hangar 1 in Oostende is wel redelijk, maar niet echt "classy" ingericht.

Gisteren ben ik ook eens naar the unit geweest, aan de kaaien in Antwerpen. Op het eerste zicht zag het er wel mooi uit, schone lusters enz, maar dan eens binnen eigenlijk maar een "gewone" zaal zonder veel speciallekes, wel niet zo heel groot, ik denk max 700-800 man dat daar zal binnenkunnen.

Lemon heeft ook wel gelijk dat veel mensen met de trein gaan. neem nu bv vorig jaar bassleader. Eerst zat ik op de tren uit Neerpelt naar Antwerpen, die stopt alleen maar in redelijke kleine stadjes / gemeenten in de kempen, maar daar was al 40% ofzo voor bassleader.

Dan in Antwerpen stond heel t perron vol voor de trein naar Gent, allemaal voor Bassleader :p

Da heb ik ook al meegemaakt voor 1 year complex en the oh on tour, datter veel volk da gaat uitgaan op den trein zit.

Bonk

Legacy Member
Hangar 1 in oostende is idd nice plekje :D

Kben er af en toe wel te vinden...

ook ni zover van station enzo. Wel oplette asge gaat pisse dage ni int sop valt!! :D

Dafference

Legacy Member
Hij vraagt "classy interieur, mooie bar en dansvloer etc.."

Hangar 1 is zowat de tegenpool daarvan: ruw uiterlijk en vanbinnen enkel lelijke betonnen muren en pilaren. Ni wa hij zoekt denk ik. :doh:

Tis ook ni omda bij grote events half het land op de trein springt da da ook geld voor elk ander feestje.. als uw feestje bv. ni tot smorgens duurt dan zal er ook geen volk me de trein afkomen za. :sleep:

En goh daarvoor is Oostende nog minder geschikt! Daar word ge door de heren van de politie al meegenomen als ge gewoon nog ma van den trein stapt.. "kleed u maar uit." :eek:

Niet in Oostende doen dus. :sop:

^^pathfinder^^

Legacy Member
MAXXUR zei:
Ritz (mixx, atmoz) te hasselt
is pas verbouwd, ziet er nu wel cool uit (ook coole lichteffecten enz)
voor 300 man is da just goed, en op loopafstand v station hasselt :p
(ligt overigens tegenover de versuz, en is ook in bezit vd versuz)

ma zo een fiest beest he die maxxur :)

Re@V0r

Legacy Member
Dafference zei:
Hij vraagt "classy interieur, mooie bar en dansvloer etc.."

Hangar 1 is zowat de tegenpool daarvan: ruw uiterlijk en vanbinnen enkel lelijke betonnen muren en pilaren. Ni wa hij zoekt denk ik. :doh:

Tis ook ni omda bij grote events half het land op de trein springt da da ook geld voor elk ander feestje.. als uw feestje bv. ni tot smorgens duurt dan zal er ook geen volk me de trein afkomen za. :sleep:

En goh daarvoor is Oostende nog minder geschikt! Daar word ge door de heren van de politie al meegenomen als ge gewoon nog ma van den trein stapt.. "kleed u maar uit." :eek:

Niet in Oostende doen dus. :sop:

is alleen maar bij fuiven die gekend staan voor veel drugs'problemen' dacht ik dat de flikken er zo fel aanwezig zijn
enkel nog maar bij footworxx en projekt geweten dat het zo was... al de andere dingen in hangar noois problemen gehad met flikken :-)

Bonk

Legacy Member
kook niet :s Nog noois van gehoord eigelik.

Maat van mij is wel al ferm gekloot geweest door flikken als hij van Holland kwam.
Kwam aan met de trein in oostende en flikken stonden er met honden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan