Lamsednav
Legacy Member
Ik heb een factuur die ik nog dringend zou moeten betalen, en ik zou dit graag via telefoon doen, omdat ik momenteel niet naar de bank (De Post) kan gaan, en ook niet via netbanking.
Weet er iemand of dit mogelijk is door naar het telefoonnummer van het Postkantoor te bellen ?
Alvast bedankt
Weet er iemand of dit mogelijk is door naar het telefoonnummer van het Postkantoor te bellen ?
Alvast bedankt
